Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Padam + aggreräpit. (Aka "tupenrapinat.)
Yes because yes! 🔥 Se olisi kyllä meikäläisen menoa, en tiedä miten siitä selviäisin. Totta puhuakseni luulen, että mahdollista yhteisbiisiä vasta suunnitellaan, ja sen julkaisun mahdollinen ajankohta olisi vasta lähempänä tourneen alkua. Mutta ylipäätään toivon kovasti, että molemmat puolet kokisivat inspiraatiota ja sellainen yhteisbiisi jossain vaiheessa pakottamatta syntyisi. ❤
 
vierailija
Ja nimen valitseminen on kyllä vaikein tehtävä koko prosessissa, vaikka kirjoittaisi fikin viimeistä sanaa myöten valmiiksi ennen ensimmäisen luvun julkaisua. Aina joskus tosin välähtää, ja nimi tulee niin luonnollisesti, ettei sen kanssa tarvitse painia. Tai sitten koko tarina on kirjoitettu ja editoitu, ja odottelee julkaisua vain sen takia, ettei otsikosta ole tietoakaan...
Minulle nimi on yleensä helppo keksiä, jos tekstiä on järkevä määrä olemassa, mutta jos on moniosainen ficci ja valmiina parituhatta sanaa, niin silloin välähtää heikommin. Pari ficeistäni on jopa saanut nimensä ennen kuin sanaakaan itse sisältöä on ollut kirjoitettuna, ainakin Fear Factor, useat No Walk of Shamen ficeistä ja nykyinen Like Hell It Is Written in the Stars, jossa on minusta hauska tuplamerkitys.

- Joymuffin
 
vierailija
Yes because yes! Se olisi kyllä meikäläisen menoa, en tiedä miten siitä selviäisin. Totta puhuakseni luulen, että mahdollista yhteisbiisiä vasta suunnitellaan, ja sen julkaisun mahdollinen ajankohta olisi vasta lähempänä tourneen alkua. Mutta ylipäätään toivon kovasti, että molemmat puolet kokisivat inspiraatiota ja sellainen yhteisbiisi jossain vaiheessa pakottamatta syntyisi.
En siis tarkoittanut yhteisbiisiä edes, vaan että Boitsu räppäisi! Toki yhteisbiisinäkin kelpaisi, tai Joksu-biisi vedettynä K&B-duettona. :)
 
vierailija
Täältä myös peukku kaikille yllä mainituille vaihtoehdoille. Se olis JOULU
Peukutan myös kaikkia, mutta en koskaan lakkaa toivomasta K&B-yhteisbiisiä. Tai K/JO-yhteisbiisiä, samapa tuo. Nyt kun on kuullut, miten hyvin K ja B äänet sointuvat yhteen, niin toivoisin sitä entistä kiihkeämmin. Sääli, että toteutumisprosentti tälle taitaa olla jotain 1 % luokkaa...
 
vierailija
Peukutan myös kaikkia, mutta en koskaan lakkaa toivomasta K&B-yhteisbiisiä. Tai K/JO-yhteisbiisiä, samapa tuo. Nyt kun on kuullut, miten hyvin K ja B äänet sointuvat yhteen, niin toivoisin sitä entistä kiihkeämmin. Sääli, että toteutumisprosentti tälle taitaa olla jotain 1 % luokkaa...
Mulle sopii kaikki aktiviteetit, jos niissä on K ja B. Vaikka niillä ei edes olisi mitään tekemistä musiikin kanssa.
 
vierailija
Lainaukset taas rikki, mutta itse uskon että hän vastaisi jotain ympäripyöreää mutta silti vähän kantaaottavaa myös kuten Linnan juhlat -haastiksen kommentti, mikä ei tosiaankaan ollut vain no comment. Tyyliin jotkut tykkäävät miehistä, jotkut naisista, jotkut molemmista, joillekin ihan sama, kaikki saa olla mitä on.
 
vierailija
Hieno kuva K:stä stoorissa ! Mutta kyllä ei ole sometauosta tosiaan tietoakaan
Itseasiassa en ole ollut koskaan huolissani K:n sometauosta, materiaalia tulee aina jostain. Sen sijaan B. Vaikka hän ei päättäisi pitäkään mitään virallisesta sometaukoa, nyt keikkatauon aikana materiaali voi olla aika rajallisista. Kryptisiä kuvattomia tekstejä, yhteisiä Jo:n tilasto- tai mainosjakoja. Tähän vielä kun lisätään muiden joksujen ei-niin-aktiivinen ote sosiaaliseen mediaan paitsi fanartin jakamiseen...kuivaa on. Nace on aktiivinen instassa, mutta harvoinpa hänkään jakaa mitään omaa sisältöä.
 
vierailija
Minä olen nähnyt ja nyt tämä kieltäminen saa riittää, jos oletettu henkilö vielä ei seksuaalisuudeltaan hetero niin menihän se liian pitkälle, ei ole samaa näköä hiusten väri vaan, muistutan myös, että K oletettu kumppani, jos sellaista edes on, on yksityishenkilö, eikä kuulu näille palstoille
Joku voisi tehdä tästä gallupin kuinka moni on nähnyt itse kuvan eikä lukenut pelkkää tarinaa. Ja joo peukkuja voi kyllä tehtailla mutta toisten peukkuja ei voi poistaa.

Edelleenkään en ymmärrä tätä "asia on viety eteenpäin". En edes ymmärrä mihin se vietäisiin eteenpäin ja mitä sillä instanssilla olisi sanottavaa siihen että lähipiiri/puoliso uskoo juoruja. Jos pitäisikin paikkansa (että joku on väittäynyt kyseisen henkilön olevan suhteessa jonkun kanssa) niin tuollaisesta väärinkäsityksestä ei olisi kerrassaan mitään seuraamuksia. Täysin turhanpäiväistä jankaamista asialla.
 

Yhteistyössä