I agree, B is very Balkan dad and old soul - forgetful too!
Here he literally explains what rizz is / how you get rizz:
Kiitos!Based-sanalla on useita merkityksiä, mutta tyypillisin nettimeemislangissa on "cool" tai "cringe-sanan vastakohta.
B onkin siis ihan nolo noin nuoreksi tyypiksi. Toisaalta sopii sitten paremmin fanitettavaksi tällaiselle kypsemmälle henkilölle. Ollaan välillä samassa veneessä.Varmaan sitä, että ne ovat olleet ruokatrendi jo kauan yli 5 vuotta, eli suurin osa nuoremmista ikäluokista on tuntenut ne jo pitkään.
- eri
Juuri tätä tarkoitin joo. Itsekin syönyt niitä vuosia. Mut Bojan on vaan niin hellyttävä noissa jutuissaan. Onhan ne sanoitukset hänellä suloisia runoja, ei onneksi yhtään "swag".Varmaan sitä, että ne ovat olleet ruokatrendi jo kauan yli 5 vuotta, eli suurin osa nuoremmista ikäluokista on tuntenut ne jo pitkään.
- eri
Really? This cannot be true.I agree, B is very Balkan dad and old soul - forgetful too!
No he taisivat antaa kymmeniä haastatteluja päivittäin Euroviisuissa, joten ei ihme, jos ei kaikkea muista.Really? This cannot be true.
Ei taida olla. Ainakaan ei ole tähän asti tullut tietoa.Ei taida olla liveä kellään tänään?
But did he understand the word then, or did he think it ment the same as he thought today.. Difficult to say because they only describe it by facial expressions and gestures.I agree, B is very Balkan dad and old soul - forgetful too!
Mulle rizz oli ennen tätä kevättä ihan vieras juttu mutta based-sana on ollut jo vuosia yleisessä käytössä. Joten luulen että se on monille tuttu.Kullä. Olen nelikymppinen ja minulle on ihan selvä juttu, mitä rizz tarkoittaa. Kerran kyllä yksi Bojanin ikäisistä ystävistäni vähän naureskeli sille, että tiesin mitä "based" tarkoittaa slangisanana, reagoi vähän kuin hänen äitinsä yrittäisi esittää nuorisolaista.
Ihana Janci tossa sen nutturassa ja täysin mustiin pukeutuneenaKuvia Mariborin keikalta
Ihana Janci tossa sen nutturassa ja täysin mustiin pukeutuneena
Kiitos! Yleensä näiden linkkienntakia jaksan roikkua vauvalla, mutta tänään ei innosta.Kuvia Mariborin keikalta
Yleensä postaan näitä sinne, mut tänään pysyttelen täällä.Kiitos! Yleensä näiden linkkienntakia jaksan roikkua vauvalla, mutta tänään ei innosta.
Onko jollakin tallessa linkkiä siihen joulukuuseen? Kävisin ottamassa ne ihanat ficit, hauskat kertomukset ja sen Cameltoen hörinän talteen.
Kärtsä-paita eturiviläiselläa1_vajb ig paikalla Mariborissa, postaa paljon klippejä keikalta.