vierailija
Jan jakoi storyn tekstillä (käännettynä) hothothot.Tarkoottaako Bojanin uusin tarina, että nyt Jan on ollut lavalla 39 C kuumeessa?
Jan jakoi storyn tekstillä (käännettynä) hothothot.Tarkoottaako Bojanin uusin tarina, että nyt Jan on ollut lavalla 39 C kuumeessa?
I'm pretty convinced Bojan has understood it a long time ago and Jere also seems to be well on his way to grasping it.
En ole Immu, mutta kiitos tästä
Hajosiko koko sivusto? Liian kuumaa koska en saa mitään aukiKärtsän kuuma video! Tuo katse ja tapa jolla riisuutuu...huh!
toivotaan et tervehtyy seuravalle keikkalleVoi Jania, 39 astetta on jo kova kuume. Toivottavasti ehtii levätä ja toipua riittävästi ennen seuraavaa keikkaa.
🩷🩵🤎Thanks to those who spoke up for me yesterday. I appreciate that.
Voi ei, taas tuo kirottu pappalippis . Onneksi B on itse niin suloinen, ettei edes tuollainen kamala asuste hänen loistoaan himmennäB pappalippiksessä ja villapuserossa.
Minusta tuo pappalippis on suloinen, sopii hyvin Boitsulle.Voi ei, taas tuo kirottu pappalippis . Onneksi B on itse niin suloinen, ettei edes tuollainen kamala asuste hänen loistoaan himmennä
Minunkin mielestä kyllä kamala, mutta B tosiaan niin syötävän söpö, ettei paljon tahtia haittaaMinusta tuo pappalippis on suloinen, sopii hyvin Boitsulle.
Onneksi on edes yksi päivä keikkojen välissä, toivottavasti siinä ehtisi vähän toipumaan. Rankkaa tuo sairastaminen muusikon kannalta, kova rasitus olla lavalla kuumeessa, mutta ymmärrettävää että eivät mielellään peru keikkoja.toivotaan et tervehtyy seuravalle keikkalle
Joo, varmaan korkein kuume lavalla. Bojanilla oli jotain 38.xIs B saying, that Jan's temperature is a new record?
Minustakin se lakki on söpö, tai no kaikkihan hänellä näyttää hyvältä. En oo ihan toipunut vielä siitä uudesta haastattelupätkästä, missä soi musiikki taustalla ja mistä Kärtsäkin oli tykännyt. B:n kasvot on niin ilmeikkäät ja heijastaa tunteita kauniisti.Minusta tuo pappalippis on suloinen, sopii hyvin Boitsulle.
Onhan 39c ihan järkky kuume, jos pitäisi mennä siinä kunnossa töihin/esiintymään.Joo, varmaan korkein kuume lavalla. Bojanilla oli jotain 38.x
ite oon jo 38 kuumeessa sänky potilas hirvitäis ajatella kuumeessa esintyäOnhan 39c ihan järkky kuume, jos pitäisi mennä siinä kunnossa töihin/esiintymään.
Kärtsän kuuma video! Tuo katse ja tapa jolla riisuutuu...huh!
🥲Kärtsän ykkösfani ja maybe something more.