Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Bojan on superihana persoona, toivottavasti tuo välittömyys ja luonnollisuus ei katoa hänestä myöhemminkään 💕💕 Tai en usko että katoaa, mutta toivottavasti ei peitä sitä, jos heistä tulee vielä tunnetumpia. Julkisuus ei varmasti aina helppoa ole.
 
vierailija
Kullä. Olen nelikymppinen ja minulle on ihan selvä juttu, mitä rizz tarkoittaa. :) Kerran kyllä yksi Bojanin ikäisistä ystävistäni vähän naureskeli sille, että tiesin mitä "based" tarkoittaa slangisanana, reagoi vähän kuin hänen äitinsä yrittäisi esittää nuorisolaista. :p
Mulle rizz oli ennen tätä kevättä ihan vieras juttu mutta based-sana on ollut jo vuosia yleisessä käytössä. Joten luulen että se on monille tuttu. 🙂
 
vierailija
Oli muuten kiinnostava, puhuin yhden kaverini kanssa, joka asuu samassa Balkanin kaupungissa kuin minä, mutta on asunut suurimman osan aikuisesta elämästään hyperliberaaleissa paikoissa muualla maailmassa ja arvomaailma on sen mukainen. Hänen mielestään itse asiassa asuinmaani ei ole mitenkään "aktiivisen" homofobinen, vaan suht paljonkin queer-ihmisiä on ulkona kaapista, koska ihmisiä ei kiinnosta niin paljon, että homma jaksaisi vaivata. Sellainen tietynlainen "apaattisuus" joka kuuluu kulttuuriin (en keksi parempaakaan sanaa). Huh. (Siis toki nyt ei ole mitenkään erityisen riemastuttavaa, että suhtautuminen LGBT-ihmisiin ei ole välttämättä avoimesti vihamielinen, mutta kiva jos tilanne on vähemmän paska kuin olen arvellut.)

Olin taas itse saanut käsityksen, että täällä ei juuri kukaan olisi pois kaapista ja epäilen hänen kyllä vähän liioittelevan Hänen näkemyksensä mukaan vaikka Serbia on paljon aktiivisesti homofobisempi, vaikka siellä on kuitenkin se lesbonainen pääministerinä yms. Tai näiden maiden homofobia on jotenkin varsin erilaista.

- Joymuffin
 

Yhteistyössä