Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
minusta Powerful sopii hyvin kuvaamaan ainakin sitä vaikutelmaa mikä minulle tuon haastattelun aikana tuli. B toi hyvin rohkeasti, ainakin rohkeammin kuin koskaan aiemmin, sen että J merkitsee hänelle todella paljon ja hän ei myöskään millään tavalla kiistänyt, ei toki suoraan myöntänytkään, sitä että kyse oli muustakin kuin ystävyydestä. Hän vaikutti hyvin varmalta asiastaan.
Minulle tuli aiemmin Bojanin olemuksesta siinä haastattelussa mieleen sana voimaantunut. Hän on aiemmin ollut J:sta puhuessaan hyvin usein varautuneen ja varovaisen oloinen ja korostanut "veljellisiä" välejä ja suhteen platonisuutta, ihan kuin hän olisi tosi huolissaan siitä mitä muut ajattelevat. Tuossa se kaikki loisti poissaolollaan, mistä tulee vaikutelma, että tuolla hetkellä häntä ei ole vaan jaksanut kiinnostaa mitä muut ajattelevat. Minusta se kuvaa jonkinlaista voimaantumista, asennemuutosta aiempaan. Se sopii hyvin yhteen myös tuon powerfulin kanssa.
 
vierailija
Kiitos energiamamma!

Mun mielestä Jeren persist-kortti oli jotenkin erityisen ihana, kun jotenkin oon itse jo aika pitkään ajatellut, että hänelle on varmaan vaikeaa tässä asiassa tehdä mitään isoja ja nopeita liikkeitä, mutta että ne tunteet on siellä kuitenkin olemassa molemmin puolin ja etteivät vaan kumpikaan voi niille mitään, joten tää tarina vääjäämättä vielä etenee. Hitaasti mutta varmasti.
 
vierailija
Kiitos energiamamma!

Mun mielestä Jeren persist-kortti oli jotenkin erityisen ihana, kun jotenkin oon itse jo aika pitkään ajatellut, että hänelle on varmaan vaikeaa tässä asiassa tehdä mitään isoja ja nopeita liikkeitä, mutta että ne tunteet on siellä kuitenkin olemassa molemmin puolin ja etteivät vaan kumpikaan voi niille mitään, joten tää tarina vääjäämättä vielä etenee. Hitaasti mutta varmasti.
Se on, jotenkin sellainen "sisu"-kortti melkein, tai eihän tuo ihan sama asia ole, mutta jotenkin sellainen suomalainen mies -meininki. :) (Jere nyt ei todellakaan ole perinteinen suomalainen mies, mutta suomalaisen kulttuurin kasvatti kuitenkin.)

Kiitos muillekin näkemyksistä ja kommenteista! Vaikea uskoa, että tuo Bojanin voimaantuminen yhtäkkiä johonkin katoaisi, niin on hyvin kiinnostavaa kyllä, mitä ensi tapaamisella nähdään (jos se siis sisältää myös julkisia elementtejä), jos brotherzonaus on historiaa.

-energiamamma
 
vierailija
Minulle tuli aiemmin Bojanin olemuksesta siinä haastattelussa mieleen sana voimaantunut. Hän on aiemmin ollut J:sta puhuessaan hyvin usein varautuneen ja varovaisen oloinen ja korostanut "veljellisiä" välejä ja suhteen platonisuutta, ihan kuin hän olisi tosi huolissaan siitä mitä muut ajattelevat. Tuossa se kaikki loisti poissaolollaan, mistä tulee vaikutelma, että tuolla hetkellä häntä ei ole vaan jaksanut kiinnostaa mitä muut ajattelevat. Minusta se kuvaa jonkinlaista voimaantumista, asennemuutosta aiempaan. Se sopii hyvin yhteen myös tuon powerfulin kanssa.
Samaa mieltä tuon voimaantumis vaikutelman kanssa. Itsevarmuutta oli tullut tuon asian suhteen ihan mieletön määrä verrattuna siihen haastatteluun, jossa epätoivoisesti selitteli kesäleiri ihastumisia. Nyt ei kavahtanut eikä korjannut bro/romance termiä, jota käytettiin kuvaamaan K&B suhdetta ja se oli mun mielestä aika vahva muutos aikaisempaan.
 
vierailija
Se on, jotenkin sellainen "sisu"-kortti melkein, tai eihän tuo ihan sama asia ole, mutta jotenkin sellainen suomalainen mies -meininki. :) (Jere nyt ei todellakaan ole perinteinen suomalainen mies, mutta suomalaisen kulttuurin kasvatti kuitenkin.)

Kiitos muillekin näkemyksistä ja kommenteista! Vaikea uskoa, että tuo Bojanin voimaantuminen yhtäkkiä johonkin katoaisi, niin on hyvin kiinnostavaa kyllä, mitä ensi tapaamisella nähdään (jos se siis sisältää myös julkisia elementtejä), jos brotherzonaus on historiaa.

-energiamamma
Nyt on entistä vaikeampi jaksaa odottaa niiden seuraavaa tapaamista 😄 Toivottavasti eivät itsekään malta odottaa, vaan järkkäävät näkemisen jo ennen maaliskuuta. Ellei jo ole jotain sovittuna.
 
vierailija
Uuden ficin “Like Hell It Is Written in the Stars”, ensimmäinen luku “Sweet, Hot and Fruity”. Tarkennettakoon, että itse luku ei kyllä ole erityisen hot (sitä on vuorossa vasta myöhemmin), se on viboiltaan enemmän vähän surumielinen, mutta paljon lämpöä ja rakkauttakin on mukana, samoin huumorinpoikasta. :)

Teemana tarinassa on Bojanin kipuilu sen kanssa, miten paljon hän on valmis uskomaan henkimaailman juttuihin ja muuhun vastaavaan, ja onko hänen ja Jeren välillä peräti jotain elämää suurempaa, vai huijaako hän vain itseään. https://archiveofourown.org/works/52422307/chapters/132616237

- Joymuffin (MRS=3)
 
vierailija
Onko teistä joku muu seurannut Daniel Erikin tekemiä videoita youtubessa? Aivan henkeäsalpaavan kauniit maisemat ja persoonana Daniel on hyvin rauhoittava sekä syvällinen. Tiedän ettei hän kuulu varsinaisesti tähän ketjuun, mutta hän koskettaa mua jotenkin yhtä syvästi kuin B ja K.
 
vierailija
Joo-o. Sarjassamme en olisi uskonut vielä vuosi sitten…
Noh mä en olisi uskonut näin ateistina fyysikkona, että luen energiamamman nostamia kortteja. Elämä on.
Ei se mitään...täällä toinen, jonka ammatin perustana on tutkia, todistaa ja kontrolloida ja niin vaan kiinnostuneena luen energiamamman raportit. On tämä shippaus arvaamaton matka 😁
 
vierailija
Joo-o. Sarjassamme en olisi uskonut vielä vuosi sitten…
Noh mä en olisi uskonut näin ateistina fyysikkona, että luen energiamamman nostamia kortteja. Elämä on.
Tykkään fyysikoista, minulla on ollut monia hyviä kavereita, jotka ovat fyysikoita. Yksi kaikkein hörhöimmistä tuntemistani ihmisistä (siis ns. "huuhaa"-mielessä) on ollut fyysikko. :)

-energiamamma
 
vierailija
Minulle tuli aiemmin Bojanin olemuksesta siinä haastattelussa mieleen sana voimaantunut. Hän on aiemmin ollut J:sta puhuessaan hyvin usein varautuneen ja varovaisen oloinen ja korostanut "veljellisiä" välejä ja suhteen platonisuutta, ihan kuin hän olisi tosi huolissaan siitä mitä muut ajattelevat. Tuossa se kaikki loisti poissaolollaan, mistä tulee vaikutelma, että tuolla hetkellä häntä ei ole vaan jaksanut kiinnostaa mitä muut ajattelevat. Minusta se kuvaa jonkinlaista voimaantumista, asennemuutosta aiempaan. Se sopii hyvin yhteen myös tuon powerfulin kanssa.
Edelleenkin mietin, oliko tuon haastattelun viesti se, että syvä ystävyys on vakiintunut heidän välilleen ja siksi Bojania ei hätkäytä esim. rakkaustarinasta puhuminen heidän välillään vai oliko kyse siitä something moresta, joka on syventynyt.
 
vierailija
Uuden ficin “Like Hell It Is Written in the Stars”, ensimmäinen luku “Sweet, Hot and Fruity”. Tarkennettakoon, että itse luku ei kyllä ole erityisen hot (sitä on vuorossa vasta myöhemmin), se on viboiltaan enemmän vähän surumielinen, mutta paljon lämpöä ja rakkauttakin on mukana, samoin huumorinpoikasta.

Teemana tarinassa on Bojanin kipuilu sen kanssa, miten paljon hän on valmis uskomaan henkimaailman juttuihin ja muuhun vastaavaan, ja onko hänen ja Jeren välillä peräti jotain elämää suurempaa, vai huijaako hän vain itseään. https://archiveofourown.org/works/52422307/chapters/132616237

- Joymuffin (MRS=3)
Ohh, näyttää taas hyvältä! Ja onpa kiinnostava aihe. ❤
 
vierailija
Edelleenkin mietin, oliko tuon haastattelun viesti se, että syvä ystävyys on vakiintunut heidän välilleen ja siksi Bojania ei hätkäytä esim. rakkaustarinasta puhuminen heidän välillään vai oliko kyse siitä something moresta, joka on syventynyt.
kukaanhan sitä ei varmasti tiedä, mutta kyllä ne tietyt ilmeet olivat mielestäni melko paljastavia, hän koko selvästi rakkaustarinasta puhumisen erittäin mieleiseksi. Jos kyse oli hänen mielessään ”vain” ystävyydestä (erittäin tärkeää sekin!) niin vaikea kuvitella että reagoisi niin🤔
 
vierailija
Väärinymmärsit nyt. Jos meillä on käytössä joku systeemi ja tulee joku toinen porukka joka sanookin että tehdään näin koska me ollaan totuttu tähän niin ei varmasti katsota hyvällä.

Itselläni ei ole mitään käsitystä näistä puolen vuorokauden tai yli jonotuksista kun niissä ei ole mitään järkeä tehtiinpä niin tai näin. K keikoille on päässyt ihan hyville paikoille noin reilu tunti ennenkuin keikka alkaa. Ei tietenkään kaikille mutta silti en ymmärrä miksi jonottaa aamusta asti. Kyllä pitäisi muutaman tunnin riittää.
Pakko nyt vielä itsekin kommentoida tätä jonotusasiaa. En tosiaan ymmärrä tuota jonotusta, mutta en myöskään tajua, miksi se ärsyttää niin suunnattomasti ja miksi siitä ollaan tuohtuneita. Me kaikki teemme erilaisia asioita fanittamiemme kohteiden eteen. Osa ostaa useita lippuja eri konsertteihin, osa lähettää lahjoja ja osa jonottaa pari vuorokautta ovien edessä varmistaakseen sen eturivin paikan. Joo, on hullujen hommaa, mutta niin on moni muukin asia, mitä fandomissa teemme. En minä tässä kiukuttele, miten joku hankkii liput sekä Helsingin että Tallinnan keikalle, joten ei mielestäni myöskään ole mitään syytä kiukutella, miten joku viitsii hengata keikkapaikan oven edessä vuorokaudesta toiseen. Enemmän se sinnikäs hengailija on eturivin paikkansa ansainnut kuin se, joka tunkee siihen eteen jonkun kaverin hauisten voimin.

Ja mitä tulee Slovenian tapoihin, niin vaikka siellä ei jonotettaisi eikä sitä katsottaisi hyvällä, niin sehän on nimenomaan sen keikkapaikan tehtävä niitä jonottajia siitä informoida, ei muiden fanien. Vaikka miten ärsyttäisi ulkomaalaisten moukkamaiset tavat, niin en silti saa kiinni siitä ajatuksesta, että nöyryytetään ja satutetaan heitä oikein urakalla ja osa sitten kääntää katseensa muualle (jos siis tähän raporttiin on uskominen) eikä välitä, vaikka jotain oikeasti aika kammottavaa tapahtuu vain koska jotkut ovat kehdanneet hengailla paikalla aiemmin kuin muut. Kai siellä jonossa oli muitakin kuin näitä uhreja ja nämä etuilevat ja ulkomaalaisten moukkamaisiin tapoihin kyllästyneet sloveenit. Miksi nämä eivät puuttuneet tai kommentoineet tai kertoneet näkemästään?

Ja tästä pääsen nyt sitten siihen, miksi ehkä vähän myös epäilyttää tarinan totuudenmukaisuus, vaikka yllä nyt käsittelinkin asiaa, niin kuin se olisi kerrotun mukaan tapahtunut. Nykyään kaikilla on mukana kännykkä ja keikoilla ne ovat enemmän tai vähemmän päällä koko ajan. Miten on mahdollista että tuostakaan tilanteesta ei ole yhtään ainoaa videopätkää tai kuvaa, vaikka muuten kyllä siitä jonottamisesta oli aiemmin kuvaa ja ilmeisesti myös jälkeenkin videopätkää? Pitäisikö muka uskoa, että kymmenet teinit/nuoret aikuiset eivät kukaan ottaisi tilanteesta kuvia vaikka muuten niitä tehtailevat lähes tauotta?

Ehkä tämä loppupeleissä on vain myrsky vesilasissa. Jotain mahdollista kinaa on ollut, jonkun poikaystäväkin on kutsuttu hätiin, joku koki satuttaneensa polvensa ja siitä saatiin sitten päivitys, joka varmasti pohjaa tositapahtumiin mutta joka ei ollut niin vakava tapaus kuin miltä se on saatu kuulostamaan. Toivon ainakin niin. Ajatuksena on nimittäin erittäin ikävää, että nuorten hätään ei ole reagoitu enkä ymmärrä lainkaan näitä "mitäs jonottivat"-ajatuksia. Naiset saavat kulkea nykyään minihameissa ilman että kutsuisivat ketään käymään kimppuunsa. ihmiset voivat tehdä lain sallimmissa rajoissa asioita, joista muut eivät pidä, eikä siinä silti ole syytä eikä oikeutta käydä käsiksi.
 
vierailija
kukaanhan sitä ei varmasti tiedä, mutta kyllä ne tietyt ilmeet olivat mielestäni melko paljastavia, hän koko selvästi rakkaustarinasta puhumisen erittäin mieleiseksi. Jos kyse oli hänen mielessään ”vain” ystävyydestä (erittäin tärkeää sekin!) niin vaikea kuvitella että reagoisi niin
Aika monihan on tulkinnut Bojanin reaktion, kuten sanoit. Tässä odottelen sitten, että entäs nyt. Mitä seuraavaksi. Niinkuin taitaa miettiä moni muukin.🙂
 
vierailija
Ei se mitään...täällä toinen, jonka ammatin perustana on tutkia, todistaa ja kontrolloida ja niin vaan kiinnostuneena luen energiamamman raportit. On tämä shippaus arvaamaton matka
No, minähän olen esittänyt viestissäni joukon hypoteesejä, joiden toteutumista voimme tarkkailla ja sitten vetää johtopäätöksiä, että onko niiden kanssa osuttu oikeaan vai ei. :)

-energiamamma
 
vierailija
Lainaukset taas rikki, mutta jos joku luulisi minun ja hyvän ystäväni välillä olevan rakkaustarina, mutta ei olisi, niin korjaisin kyllä asian, ja tiedän myös kokemuksesta, koska olen yhdessä vaiheessa elämääni joutunut tekemään tätä paljon. Ei se ole vaan että onpas kiva juttu, kun joku luulee olevan näin, vaikkei olekaan.
 

Yhteistyössä