No, miettikää te kirjojen ex-suurkuluttajat, että keitä osa meistä ficcikirjoittajista on ollut ennen kuin tipahdimme kaninkoloon.
Minäkin kirjoitin ihan fiksuja aikuisten juttuja ennen, mutta eipä ole kesäkuun jälkeen pätkääkään napannut, LOL.
Vielä muuten siitä uusimmasta ficistäi. Bileficci lähti tosiaan alun perin siitä jonkun ehdottamasta pikkujouluficistä, jossa on rankat bileet ja perseitä tungetaan kopiokoneeseen ja mitä kaikkea siinä olikaan.
Ja ajatus jäi kytemään, mutta totesin lopulta, että Bojanin synttärit sopisi paremmin tähän, missä kuitenkin haluan K&B:n keskiöön enkä vain kohellusta (plus pari suomalaista Sloveniassa tuntui uskottavammalta kuin koko Joksu-kööri Suomessa). Tämän ohessa ficin aihiossa oli pari viikkoa pelkästään Bojanin yksi viimeisen kohtauksen repliikeistä, (se mihin muutkin siellä reagoivat paljon). Näiden kahden lähtökohdan ja niiden välisen jännitteen (kreisibileet vs. suuret tunteet avoimesti framilla) pohjalta lähdin sitten rakentamaan.
Minulla on kohta viikon ajan jouluvieras, joten saattaa jäädä ficcien kirjoittaminen nyt vähemmälle (tai sitten ei). Paitsi jos hän peruu viime hetkellä, kuten hän aika usein tekee, niin sitten kyllä naputtelen koneella pyhien läpi.
Lisäksi olen kahden vaiheilla, minkä idean kirjoitan seuraavaksi. Toinen noista ideoista on ollut jostain heinäkuusta jo ja toinen osittain sieltä asti ja osittain syyskuulta tms. Minua voi myös yrittää töniä jonkun aivan uuden idean kimppuun.
- Joymuffin