Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mä jätin tarkoituksella jopa dissaamatta viimeksi Sirpan liven aikana koska olin niin onnellinen että sain koko keikan katsoa livenä ja varsinkin sen alun.
t. auto jää ja icip-dissaaja.
 
vierailija
Voi että, mä olen jo alkanut Kn puolesta odottaa, että tulis loma pian. Hullu vuosi! Vaikka kuinka keikkailua rakastaisikin, niin lepo tekee hyvää, ihan kaikille
Samoin. Olin jonkin aikan sitten vielä "hädissäni" siitä että ei saada K-keikkamatskua vähään aikaan, mutta nyt olen sinut sen kanssa ja iloinen että K pääsee pian rauhottumaan joksikin aikaa. Ja hyvää jaksaa odottaa, ja vielä kun K sanoi niissä Emma gaala haastiksissa että on paljon suunnitteilla tulevaisuudelle, niin hyväähän sieltä tulee.
 
vierailija
vierailija
Kyselen täällä myöhässä, mutta paketin voi kai lähettää sillä Helposti systeemillä ja maksaa netissä myös ulkomaille. Niin olen ymmärtänyt. Vai pitääkö mennä tiskille huutelemaan, että olen lähettämässä Jokereille pakettia.
Ulkomaan paketit on yleensä edullisinta lähettää maksikirjeinä eikä oikeasti pakettina, ellei ole niin iso ettei mene tuollaisena, mutta maksikirjeet ovat käytännössä edullisia paketteja.
 
vierailija
Ajattelin tehdä talvipäivänseisauksen kunniaksi 21. päivä (eli ensi torstaina) luentaa oraakkelikorteillani liittyen JO/Kärtsä-asioihin. Jos haluatte mukaan jotain kysymyksiä, niin laittakaa tänne. :) Voi olla mitä vain aiheeseen liittyvää, mutta nuo kortit eivät yleensä sovellu hyvin aikamääreiden tai muiden numeroiden määrittämiseen (esim. milloin asia X julkaistaan), eivätkä kaikkiin muihinkaan juttuihin.

-energiamamma
 

Yhteistyössä