vierailija
Auto Jää kaikkialla joka päivä! Tänäänkin Tiina timanttisen stoorissa Kärpyn kanssa ne hyräili Auto Jää:tä! Ei ole Auto Jää dissaajan (minun) elämä helppoa. xDAuto jää tottakai tättärää.
Auto Jää kaikkialla joka päivä! Tänäänkin Tiina timanttisen stoorissa Kärpyn kanssa ne hyräili Auto Jää:tä! Ei ole Auto Jää dissaajan (minun) elämä helppoa. xDAuto jää tottakai tättärää.
Kiiiitos. (Toivottavasti väki ottaa lisää kuvia livestä meille ruudusta irti roikkuville )
Ei taida olla sama nahkahanska, joka kesäkuussa katosiK joku hanska kädessä. Etsittiinkö tätäkin joskus?
Joo katsoin itsekkin että tuskin sama. Ja kaikilla neljällä vaikutti olevan samanlaiset että varmaan uusia.Ei taida olla sama nahkahanska, joka kesäkuussa katosi
Toisesta kuvakulmastaHärtsällä ja Kärtsällä jäänyt OnlyFanssit päälle.
Login • Instagram
Welcome back to Instagram. Sign in to check out what your friends, family & interests have been capturing & sharing around the world.www.instagram.com
Samoin. Olin jonkin aikan sitten vielä "hädissäni" siitä että ei saada K-keikkamatskua vähään aikaan, mutta nyt olen sinut sen kanssa ja iloinen että K pääsee pian rauhottumaan joksikin aikaa. Ja hyvää jaksaa odottaa, ja vielä kun K sanoi niissä Emma gaala haastiksissa että on paljon suunnitteilla tulevaisuudelle, niin hyväähän sieltä tulee.Voi että, mä olen jo alkanut Kn puolesta odottaa, että tulis loma pian. Hullu vuosi! Vaikka kuinka keikkailua rakastaisikin, niin lepo tekee hyvää, ihan kaikille
Alkaa sillä oleen jo kovat paineet, ku Boitsun näkemisestä on niin kauan. Kärsylläkin ilmapallot jo haaroissaKeikalla kovempi meno kuin useimmat of luukut.
Kyselen täällä myöhässä, mutta paketin voi kai lähettää sillä Helposti systeemillä ja maksaa netissä myös ulkomaille. Niin olen ymmärtänyt. Vai pitääkö mennä tiskille huutelemaan, että olen lähettämässä Jokereille pakettia.Nyt jänskättää. Postin kuljetukseen lähti lahjoja Sloveniaan.
Tumpussa oli eri kuvakulmista sama kohta ja giffejäkin oli joku ehtinyt jo tehdä. Sääli kun tällaiset ei herätä mitään mussa, paitsi ajatuksen siitä että missä B on. Ihan väärien ihmisten edessä K siinä konttaillee.Keikalla kovempi meno kuin useimmat of luukut.
Ulkomaan paketit on yleensä edullisinta lähettää maksikirjeinä eikä oikeasti pakettina, ellei ole niin iso ettei mene tuollaisena, mutta maksikirjeet ovat käytännössä edullisia paketteja.Kyselen täällä myöhässä, mutta paketin voi kai lähettää sillä Helposti systeemillä ja maksaa netissä myös ulkomaille. Niin olen ymmärtänyt. Vai pitääkö mennä tiskille huutelemaan, että olen lähettämässä Jokereille pakettia.
Ulkomaan paketit on yleensä edullisinta lähettää maksikirjeinä eikä oikeasti pakettina, ellei ole niin iso ettei mene tuollaisena, mutta maksikirjeet ovat käytännössä edullisia paketteja.
Kiitos !Toinen ja viimeinen luku Bojanin synttärit -ficciin. https://archiveofourown.org/works/52254289/chapters/132278200
- Joymuffin