Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Kun tuolla vauvalla puhuttiin tuosta Tulipalo biisistä niin ajattelin vaan muistuttaa, että se. K ainakin yrittää koska on maininnut sen ohimennen useamman kerran. Ehkäpä sitä on tullut kuunnelluksi
 
vierailija
Kun tuolla vauvalla puhuttiin tuosta Tulipalo biisistä niin ajattelin vaan muistuttaa, että se. K ainakin yrittää koska on maininnut sen ohimennen useamman kerran. Ehkäpä sitä on tullut kuunnelluksi
Missä K on tän maininnut? Kiinnostaa! Jotenki aika lämminki mutta myös vähän sydämestä ottava ajatus, jos K on tai ois ajatellut ja kaivannut Btä esim. sen biisin tahtiin.
 
vierailija
Viimeinen luku Joymuffinin ficistä luettu.
Harmittaa että nyt se loppui, jäin koukkuun heti ensimmäisestä luvusta lähtien. Tykkäsin myös hurjasti B:stä tuossa koko tarinassa, olit tehnyt hänestä jotenki erityisen symppiksen.
Sun ficcejä on muutenkin mukava lukea, kun kirjoitat niitä niin aktiivisesti aina eteenpäin, eikä seuraavaa lukua tarvi odottaa kuukausitolkulla. Seuraavaa odotellessa!
 
vierailija
Huoh kun pitää vielä 40 minsaa jaksaa valvoa OF:in takia, ja samalla nähdä tuleeko se Ela+K biisi kumminkin nyt yöllä, ja kai ne Blindchannelinkin ja Cledoksenkin uudet biisit voin samalla tsekata kun kerta kaikki tulee nyt.
 
vierailija
Huh, luin vielä uudestaan Tulipalon sanat vauvapalstaa nyt klo 23 jälk lukiessa, ja tuli mieleen, onko tuo yks osuvimmista shippibiiseistä heidän tarinaan.

Viisujen jälkeisiä ja yleensäkin etäyhteydenpidon tunnelmia tässä säkeistös?
"Miten menee Sä pystyt sen ehkä jo arvaa Oon yrittäny kyl viihtyä muidenkin kanssa Mut vastaan on tullu haaleit hahmoi ja umpikujii Mä lasken viel kerran kaiken sun varaan Niin pysythän siin Pysythän siin"

"Sanotaan vaan et tää oli sattuman kauppaa Miten osuttiin samaan paikkaan ja aikaan Ei kadonnu tunteet piiskaamalla kummastakaan Ja mä oon taas valmis lähtee sun kaa ihan mihin vaan "

Ja tietenkin nuo kertsit.
 

Yhteistyössä