Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Kysyisin myös, näkyikö siis peput takaapäin stringeissä? Videolla olivat koko ajan takasuuntaisesti kameraan? Ei siinä, se kuulostaa hyvältä. Miten tää menikin näin, että alan harkitsemaan sitä.
 
vierailija
Kysyisin myös, näkyikö siis peput takaapäin stringeissä? Videolla olivat koko ajan takasuuntaisesti kameraan? Ei siinä, se kuulostaa hyvältä. Miten tää menikin näin, että alan harkitsemaan sitä.
Videon kesto reilu 3 minuuttia, alkaa perus K ja H häröilyä, leivontaa pöydällä, kamera kiertää useamman kerran takaa et ihan hyvät näkymät saa kyllä.
 
vierailija
On tämä tietysti kurjaa kun ei näe. Mutta en voi mitään. Ei vaan ole rahaa. 🤷

Kiva kun kuvailette kuitenkin.

Joku kysyi siitä Tulipalo kipaleen mainitsemisesta, niin se on tullut stooreissa pari kertaa sivulauseessa esiin.
 
vierailija
On tämä tietysti kurjaa kun ei näe. Mutta en voi mitään. Ei vaan ole rahaa.

Kiva kun kuvailette kuitenkin.

Joku kysyi siitä Tulipalo kipaleen mainitsemisesta, niin se on tullut stooreissa pari kertaa sivulauseessa esiin.
Tulipalon sanat kyllä osuvat hyvin näihin kahteen. Tuleekohan B kärtsälle mieleen, kun Kuumaata ahkerasti kuuntelee. Vai onko se vaan mun toiveajattelua.
 
vierailija
Odotan kyllä innolla fan artia mitä tämä kalenteri inspiroi, tumblrissa joku jo ilmoitti saaneensa nyt hyvän referenssin Kärtsän pepusta niin voi ruveta piirtelemään. Fanitaiteen odottelu (mielellään toki K/B) olkoon mun joulukalenterini 😅
 
vierailija
Jaahah, se on sit nukkumaan! Huomenna nähdään mikä ilmoitus Elastiselta tulee, illalla Kärpyllä on Slushin afterparty-keikka jossa se saa roastailla teknologianörttejä tunnin ajan, ja aamulla tietty nautojen Joksulippusota riemun-ja tuskanhuutoineen (seuraan vierestä viihteenä, en ole hankkimassa lippuja)
 
vierailija
Mulla on se OF ja en jotenkin pysty kattomaan tuota videota loppuun... Nolottaa ja naurattaa liikaa!! 😂😂 Ja mun mielestä Kärtsäkin meinaa purskahtaa nauruun jossain kohtaa. Ehkä lopulta purskahtaakin, en tiedä, kun en ole vielä katsonut sitä kokonaan.
 

Yhteistyössä