Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
K saattaa olla koskettelevaa tyyppiä muutenkin. Miken lasten kanssa otetuissa kuvissa halataan usein, lapsi on K:n sylissä, hän tekee poninhäntää kummitytölleen tai muuten vain ovat lähellä. Ehkä se on heillä perheessä tapana, ja Mikke on tottunut siihen, että K halailee ihmisiä herkästi vähän sinne ja tänne. K on kyllä tosi fiksu, kun esim. lapsia tavatessaan kysyy aina, saako halata. Ja lavalle tulevilta vierailijoilta varmistaa, saako heitä koskettaa.

Bojanille Liverpoolissa annetut kaulasuukot saattoivat kyllä tulla yllätyksenä.
Huomasitteko muuten, että se K:n keikalla kesällä ollut syöpää sairastanut tyttö oli menehtynyt.
Yksi hänen viimeisistä toiveistaan oli päästä K:n keikalle, ja hän istui koko keikan ajan lavan sivustalla. K heitti hänelle välillä lentosuukon.

Siitäkin tapaamisesta olleet videot kertoivat kyllä K:n suuresta sydämestä ja hienosta tavasta kohdata erilaisia ihmisiä.
 
vierailija
K saattaa olla koskettelevaa tyyppiä muutenkin. Miken lasten kanssa otetuissa kuvissa halataan usein, lapsi on K:n sylissä, hän tekee poninhäntää kummitytölleen tai muuten vain ovat lähellä. Ehkä se on heillä perheessä tapana, ja Mikke on tottunut siihen, että K halailee ihmisiä herkästi vähän sinne ja tänne. K on kyllä tosi fiksu, kun esim. lapsia tavatessaan kysyy aina, saako halata. Ja lavalle tulevilta vierailijoilta varmistaa, saako heitä koskettaa.

Bojanille Liverpoolissa annetut kaulasuukot saattoivat kyllä tulla yllätyksenä.
Luulen että Jeren loistaviin sosiaalisiin taitoihin kuuluu se, että hän vaistomaisesti tiesi kaulapusujen olevan okei. Tuntemattomilta toki kysellään lupia, mutta tuossa vaiheessa tiesi että Bojan olisi okei. Näytti myös olevan okei sen kanssa, kun Jere alkoi myöhemmin klähmiä etumustoa ja takamustoa. :p Siinäkin varmaan käytetty tilannetajua myös.
 
vierailija
Luulen että Jeren loistaviin sosiaalisiin taitoihin kuuluu se, että hän vaistomaisesti tiesi kaulapusujen olevan okei. Tuntemattomilta toki kysellään lupia, mutta tuossa vaiheessa tiesi että Bojan olisi okei. Näytti myös olevan okei sen kanssa, kun Jere alkoi myöhemmin klähmiä etumustoa ja takamustoa. Siinäkin varmaan käytetty tilannetajua myös.
Niin, mehän emme tiedä, miten paljon niitä oli kameroiden ulottumattomissa jo annettu. Eikä se tietysti meille kuulukaan.
 
vierailija

Ja jos siellä on koodilukko, jankkaa numerosarjaa niin pitkään, että osaa sen unissaankin yhtä hyvin kuin kertotaulun. En tosin tiedä, opetellaanko Sloveniassa kertotaulut ulkoa kouluissa. Mitä sanoo Lady Slo?
 
vierailija
Luulen että Jeren loistaviin sosiaalisiin taitoihin kuuluu se, että hän vaistomaisesti tiesi kaulapusujen olevan okei. Tuntemattomilta toki kysellään lupia, mutta tuossa vaiheessa tiesi että Bojan olisi okei. Näytti myös olevan okei sen kanssa, kun Jere alkoi myöhemmin klähmiä etumustoa ja takamustoa. Siinäkin varmaan käytetty tilannetajua myös.
Siis B ja K suhteen ominaispiirre on, että etumuston ja takamuston klähmisessä ei ole mitään seksuaalista. Tätä tukee myös se, että tuo kaikki tapahtuu kaikkien nähden lavalla ja usein niin, että nimeltä mainitsematon on paikalla.
 
vierailija
Luulen että Jeren loistaviin sosiaalisiin taitoihin kuuluu se, että hän vaistomaisesti tiesi kaulapusujen olevan okei. Tuntemattomilta toki kysellään lupia, mutta tuossa vaiheessa tiesi että Bojan olisi okei. Näytti myös olevan okei sen kanssa, kun Jere alkoi myöhemmin klähmiä etumustoa ja takamustoa. Siinäkin varmaan käytetty tilannetajua myös.
Tuo oli sellainen tilanne, että tuskin K siinä mitään analysoi. Pussasi vaan, kun siltä tuntui. Eikä ehkä ollut ensimmäinen kerta. Kaulapusut eivät ole minusta kovin veljellisiä.
 
vierailija
I can assure you that not even here in Italy, where we are very "tactile", kisses on the neck are considered fraternal. With friends, sometimes we kissed on the lips, but never on the neck. Made in Italy
 
vierailija
Tuo oli sellainen tilanne, että tuskin K siinä mitään analysoi. Pussasi vaan, kun siltä tuntui. Eikä ehkä ollut ensimmäinen kerta. Kaulapusut eivät ole minusta kovin veljellisiä.
Joko kaulapusuja oli annettu aikaisemminkin tai sitten K muuten tiesi tai tulkitsi, että niiden antaminen on ok. Ja eihän hän väärässä ollutkaan B:n eleistä ja ilmeistä päätellen, B:hän otti K:n tiukempaan haliin ja painoi tämän päätä itseään vasten.

Mun silmillä B:n ilme tuossa kohdassa näyttää samalta kuin NT:n aikaisessa Insta-livessä, kun hän arvuuttelee K:lta ljubav-sanan merkitystä 🥰😍
 
vierailija
Joko kaulapusuja oli annettu aikaisemminkin tai sitten K muuten tiesi tai tulkitsi, että niiden antaminen on ok. Ja eihän hän väärässä ollutkaan B:n eleistä ja ilmeistä päätellen, B:hän otti K:n tiukempaan haliin ja painoi tämän päätä itseään vasten.

Mun silmillä B:n ilme tuossa kohdassa näyttää samalta kuin NT:n aikaisessa Insta-livessä, kun hän arvuuttelee K:lta ljubav-sanan merkitystä
On nämä kaksi kyllä hämmentäviä brothereita.🙄
 
vierailija
Joko kaulapusuja oli annettu aikaisemminkin tai sitten K muuten tiesi tai tulkitsi, että niiden antaminen on ok. Ja eihän hän väärässä ollutkaan B:n eleistä ja ilmeistä päätellen, B:hän otti K:n tiukempaan haliin ja painoi tämän päätä itseään vasten.

Mun silmillä B:n ilme tuossa kohdassa näyttää samalta kuin NT:n aikaisessa Insta-livessä, kun hän arvuuttelee K:lta ljubav-sanan merkitystä
Se ljubav tilanne oli kyllä melkein nolo. Tajusin muuten vasta myöhemmin, että ljubav on serbiaa, eikä sloveenia. Aasi, jo vain.
 
vierailija
I can assure you that not even here in Italy, where we are very "tactile", kisses on the neck are considered fraternal. With friends, sometimes we kissed on the lips, but never on the neck. Made in Italy
Wow, that's interesting!

I'd have thought that tactile people might kiss other people on the neck without romantic or sexual implications.

To me, it would be absolutely impossible to kiss a friend on the neck or lips but that's me being both Finnish and reserved 😄
 
vierailija
Minua vähän ihmetyttää se, että K ei ole vieläkään käynyt Sloveniassa, vaikka yleensä kaikki noiden kahden suunnitelmat ovat toteutuneet. Onko sitten tosiaan niin, että sitä matkaa ei ole saatu sopimaan mihinkään väliin.
 
vierailija
Wow, that's interesting!

I'd have thought that tactile people might kiss other people on the neck without romantic or sexual implications.

To me, it would be absolutely impossible to kiss a friend on the neck or lips but that's me being both Finnish and reserved
I'm very tactile and most of my friends are too and I wouldn't kiss a friend anywhere - the cheeks would be fine but also doesn't feel meaningful to me, if that makes sense. I'm fine with others kissing me on the cheek, forehead and such though. Neck would be weird.
 
vierailija
Minua vähän ihmetyttää se, että K ei ole vieläkään käynyt Sloveniassa, vaikka yleensä kaikki noiden kahden suunnitelmat ovat toteutuneet. Onko sitten tosiaan niin, että sitä matkaa ei ole saatu sopimaan mihinkään väliin.
En tiedä mikä siinä on ettei ole mennyt, mutta jotenkin K:lle ei edes sovi mitkään kaupunkilomat enkä tiedä kiinnostaako ylipäätään. Luulen että se haluaa lomalla olla vetämässä drinksua ja kärtsäämässä itseään kovassa helteessä.
 
vierailija
En tiedä mikä siinä on ettei ole mennyt, mutta jotenkin K:lle ei edes sovi mitkään kaupunkilomat enkä tiedä kiinnostaako ylipäätään. Luulen että se haluaa lomalla olla vetämässä drinksua ja kärtsäämässä itseään kovassa helteessä.
Kyse on Bojanin tapaamisesta, eikä lomailusta. Ei kai ystävien tapaamista voi estää se, että ei pidä kaupunkilomista. Eihän näillä asioilla ole mitään tekemistä toistensa kanssa.
 
vierailija
LadySlo, have you listened to the band's latest radio interview? Where does the band primarily plan to spend their time and play next year? Does the interview include something else special?
 
vierailija
Joko kaulapusuja oli annettu aikaisemminkin tai sitten K muuten tiesi tai tulkitsi, että niiden antaminen on ok. Ja eihän hän väärässä ollutkaan B:n eleistä ja ilmeistä päätellen, B:hän otti K:n tiukempaan haliin ja painoi tämän päätä itseään vasten.

Mun silmillä B:n ilme tuossa kohdassa näyttää samalta kuin NT:n aikaisessa Insta-livessä, kun hän arvuuttelee K:lta ljubav-sanan merkitystä
Mun mielestä ihan hetki ennen kuin B vetää K:n tiukemmin itseään vasten, B:n ilme muuttuu vakavaksi ja liikuttuneeksi eli alkaisiko K:tä itkettää tai jotain?
 
vierailija
Mua niin naurattaa noi kaulapusujutut, vaikka itsekin olin osallisena tuon keskustelun alkamiseen :D

Siis naurattaa se, että niistä on nyt yli puoli vuotta aikaa ja me täällä edelleen pähkäillään ties kuinka monetta kertaa tuotakin hetkeä ja näiden kahden tunteita ja välejä :DD
 

Yhteistyössä