Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Ethän sinä mitään perusteita antanut vaan haukuit toista ihmistä täällä plus sanoi ettet vaan usko ja sen sinä osaat. Moni on perustellut miksi uskoo asiaan ja samoin minä olen. Viimeksi kun perustelin tarpeeksi aloit haukkumaan minua vammaiseksi
Yleensä epäilijöitä myös vakuutetaan ampumalla epäilyt alas faktoilla tai faktoja lähellä olevilla todennäköisyyksillä.
Näitäkään ei ole minulle esitetty ja siis olisin ihan hyvilläni jos selitys epäilyille ilmestyisi, mutta niihin nimenomaan ei ole vastattu. Ja siis en vaadi enkä odota, mutta ei pidä sitten olettaa, että on vastannut mun mietteisiini ja mä vaan silti epäilen. Ei, kun ei ole.
 
vierailija
Yleensä epäilijöitä myös vakuutetaan ampumalla epäilyt alas faktoilla tai faktoja lähellä olevilla todennäköisyyksillä.
Näitäkään ei ole minulle esitetty ja siis olisin ihan hyvilläni jos selitys epäilyille ilmestyisi, mutta niihin nimenomaan ei ole vastattu. Ja siis en vaadi enkä odota, mutta ei pidä sitten olettaa, että on vastannut mun mietteisiini ja mä vaan silti epäilen. Ei, kun ei ole.
Kyllä on. Minäkin tein ison selvityksen aiemmin. Suutuit ja huudut miten olen vammainen
 
vierailija
Et tässä keskustelussa ole antanut. Aiemminkin oli lähinnä jankkaamista miten et vaan usko. Moni perusteli tarkkaan ja lopulta sinulta meni hermo ja muut oli sitä ja tätä ja aloit haukkumaan myös Käärijää
Oon laittanut aiemmin useita perusteltuja syitä epäillä. Tai miksi perusteet uskoa todeksi ovat liian hatarat. Siis lue sanatarkasti. En sano rivien välistä mitään, vaan perusteet uskoa todeksi ovat aika hatarat. Tuo ei ota kantaa, uskoisinko heti jos perusteet sille että hlö oli Ihkussa olisivat monipuoliset ja vahvat. Kyllä joo, sit ois eri tilanne.
 
vierailija
Ei tästä kannata Aito sinun kanssa jutella koska kaikki perustelut on jo annettu. Ihan kaikki. Sinä vaan et kykene ajattelemaan kuin omia aivoituksiasi ja kiusaamaan muita
Mua on kiusattu myös; jos mä haluan keskustella mahdollisista seikoista jotka eivät puhu sen puolesta, että se joku oli Ihkussa mulle vastailtiin rumasti ja häijysti.
Oli itseltäni väärin ja tyhmää raivostua, mutta en tiennyt miten muutenkaan reagoida, kun en aio lopettaa ikävältä kuulostavien mielipiteiden julkituomista, jos koen ne oleellisiksi. Ja epäily on monesti tärkeä osa oikean vastauksen saamista. Toki en enää odota Ihkusta vastauksia, koska samoin kuin Tarotarta ja Ruusurouvaa epäillessäni henkilö ei halua vastata. Se on täysin heidän oikeutensa, jolloin vain epäily ei haihdu. Ei siinä tapahdu sen kummempaa.
 
vierailija
Kommentoinko kukaan täällä edes Kärtsän viimeisintä ihanaa stooria DNAn kuvauksista Lordin kanssa? Tosi kiva video, ja Kärtsä jotenkin tosi kauniina siinä.
Joo, jumituin katsomaan tätä uudestaan ja uudestaan. Ja ihana kun kameran laskee alas niin tulee heti se hömelö-Kärde esiin, ja kun kuvaus jatkuu niin on samantien se syntisen kuuma ccc-Kärde jota koskiessa kuuluu sihahdus :D
 
vierailija
Onko kukaan ollut täällä? Ei löydy tietoa lipputyypeistä tai salikarttaa niiden omalta nettisivulta.
Lontoo O2 Shepherd's Bush Empire?
Oon ollut kerran joskus kahdeksan vuotta sitten. Tykkäsin ihan keikkapaikkana, olin seisomassa permannolla. https://www.eventtravel.com/o2-shepherds-bush-empire tuossa ok jonkinlainen salikartta ja tuolla on lipuista https://www.seetickets.com/event/joker-out/o2-shepherds-bush-empire/2837784?fbclid=IwAR3e54XTIHk-DH7YGctTjNtOw2QiMK-i0_dXn4hcKneH-mBcsvR3cdJYCZs Tuolla ei ollut kyllä mitään esim. niistä early acces lipuista.
 
vierailija
Jatkan itse tuohon edelliseen viestiini, että Lontoon liput tulee vissiin ticketmasteriin myyntiin ja siellä on tänään joku pre sale, ellei tuo sivu nyt täysin valehtele. 😲 Toivottavasti kovin moni ei huomaa tuota, terveisin lippua yrittävä. 😂
 
vierailija
Selasin pikakelauksella yöajan keskustelut läpi. Tiedättekö, mikä ärsyttää kaikkein eniten? Se, että ihmiset eivät osaa puhua kuin itsestään - joka toinen kommentti alkaa minä-sanalla, ja sitten jankataan jankkaamisen ilosta. En tiedä, kertooko se enemmänkin tästä aikakaudesta, jossa ihmiset eivät näe omaa napaansa pidemmälle vaan kaikki asiat pahkuloidaan minä edellä. Harmi.

Minä-jankkaajille pieni vinkki - poistukaa palstalta, pistäkään somet kiinni ja menkää nukkumaan siinä vaiheessa, kun kommentit alkaa olla kolmen sanan mittaisia ja minä-alkuisia. Ja jos ette pääse tästä yli, etsikää apua itsellenne.
 
vierailija
Selasin pikakelauksella yöajan keskustelut läpi. Tiedättekö, mikä ärsyttää kaikkein eniten? Se, että ihmiset eivät osaa puhua kuin itsestään - joka toinen kommentti alkaa minä-sanalla, ja sitten jankataan jankkaamisen ilosta. En tiedä, kertooko se enemmänkin tästä aikakaudesta, jossa ihmiset eivät näe omaa napaansa pidemmälle vaan kaikki asiat pahkuloidaan minä edellä. Harmi.

Minä-jankkaajille pieni vinkki - poistukaa palstalta, pistäkään somet kiinni ja menkää nukkumaan siinä vaiheessa, kun kommentit alkaa olla kolmen sanan mittaisia ja minä-alkuisia. Ja jos ette pääse tästä yli, etsikää apua itsellenne.
Yöllinen keskustelu oli silkkaa kiusaamista, mua ainakin ärsytti se eniten.
 

Yhteistyössä