Olen superinnostunut JO:n vaatteista ja olen aina analysoinut niitä mielelläni ja miettinyt, missä ovat aiemmin käyttäneet ja kuka on niitä käyttänyt, mutta kyllä nämä Stozicen vaatteet vaan ovat sen verran hienoja, että vielä on mukavaa nähdä niitä käytössä, erityisesti Jurella, koska on aivan huippuhieno ja upea korupaita, jota näkee niin vähän, kun on siellä rumpujen takana piilossa. Myös Janin takkia ei näy juuri koskaan ja olen aivan mieletön B:n housujen fani. Olen aina kovasti harmitellut niitä hiukan liian liehuvia nykymuodin mukaisia housuja ja nyt on kerrankin B:llä napakat housut juuri tällaisen keski-ikäisen makuun. Ja juuri eilen tein havainnon, että Nacen housut ovat tai ainakin näyttävät olevan puoliksi siniset ja puoliksi mustat. Tähän saakka olen luullut niitä kokonan sinisiksi. Eli uutta löytyy koko ajan. Kris voisi minun puolestani käyttää loppuikänsä noita Stozice-vaatteita, koska ne vain ovat niin upeat, seksikkäät, sparklatiivit ja keijukaismaiset olematta kuitenkaan liikaa mitään.
Eihän tässä ole mennyt vielä edes kuukautta noissa vaatteissa eli annetaan niille vielä vähän tilaa.