Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Kiitos kommenteista! Itse tykkään kyllä ylivoimaisesti eniten realistisista ja reaalitodellisuuteen sijoittuvista ficeistä, toki joitain poikkeuksia on kuten lätkäficci. Mutta tätä on jotenkin hauskempi kirjoittaa, kun on vähemmän rajoituksia sen suhteen mitä aiemmin on tapahtunut tai mitä tulevaisuudessa voi tapahtua ja saan tähän mukaan aika yllättäviä käänteitä. Vaikka tokihan viisumaailmaficciäkin voisi kirjoittaa vähän vapaammin, niin että vaikka päättää, että Joksut ei mene keväällä Lontooseen tai että Jeren paras ystävä onkin Leena jne. :)

- Joymuffin
 
vierailija
Hauskaa että mun iPhone shippaa 🥰 Eilen autolla ajaessa ehdin kahteen kertaan kuunnella läpi mun soittolistan JO:n lempparibiiseistä. Aamulla Apple Music alkoi soittaa perään Käärijän Kovis ja illalla tuli Hirttää kiinni. Kumpaakaan noista Käärijän biiseistä en ole ladannut tai striimannut ikinä. Iphone vaan päätti itsekseen, että Käärijän ääni sopii täydellisesti Bojanin äänen perään 💕 tosin selitys on varmaan se, että puhelimeni stalkkaa mun somekäyttäytymistä? Yleisimmät hakusanat, insta, keskustelupalstat?! 🤣 Onko muille käynyt sama?
 
  • Tykkää
Reactions: LadySLO:)
vierailija
Kelpaisi kyllä!

Tuon twiitin alta bongasin, että Kroatiassakin ollut pride-lippu lavalla (en ole katsonut sieltä vielä videoita ja tosi vähän kuviakaan). Kiinnostavaa. :) Mihinköhän Kroatia sijoittuu konservatiivisuudessa Slovenia-Serbia-akselilla?
Oli ja B oli siihen ihan kietoutuneenakin. Näin aamulla tiktokissa videon, mutten nyt hakemalla enää löydä 🤔. Löytäiskö joku muu?
 
It's funny that my iPhone ships Yesterday, while driving, I had time to listen twice through my playlist of JO's favorite songs. In the morning, Apple Music started playing Käärijän Kovis and in the evening Hirtta caught up. I have never downloaded or streamed either of those Käärijä songs. The iPhone just decided by itself that Käärijä's voice fits perfectly with Bojan's voice, although the explanation is probably that my phone is stalking my social media behavior? The most common search terms, insta, discussion boards?! Has the same happened to others?
Yes, happens to me too.
 
vierailija
Hauskaa että mun iPhone shippaa Eilen autolla ajaessa ehdin kahteen kertaan kuunnella läpi mun soittolistan JO:n lempparibiiseistä. Aamulla Apple Music alkoi soittaa perään Käärijän Kovis ja illalla tuli Hirttää kiinni. Kumpaakaan noista Käärijän biiseistä en ole ladannut tai striimannut ikinä. Iphone vaan päätti itsekseen, että Käärijän ääni sopii täydellisesti Bojanin äänen perään tosin selitys on varmaan se, että puhelimeni stalkkaa mun somekäyttäytymistä? Yleisimmät hakusanat, insta, keskustelupalstat?! Onko muille käynyt sama?
😂 Itse asiassa, mulle alkoi tuleen Kuumaan biisejä ja oletan sen johtuvan siitä, että niitten biisejä oli jonkin verran B&K klipeissä, joita olin katsellut.
 
vierailija
Huomasin vasta nyt, että se Bojanin Djurdjevdan-klipin TikTokiin postannut tyyppi on myös postannut sinne shippauskamaa, siis jotain legendaarisia viisu/NT-K&B-klippejä. :) Siis jotenkin lämmittää mieltä, kun siellä Belgradissa mietin, että kuinkahan paljon täällä on shippaajia ja onkohan kukaan lukenut minun ficcejäni jne. :D Balkanilla kuitenkin kai suht vähän shippaajia, mutta toki niitä 800-päisessä yleisössä varmasti löytyy monta.

- Joymuffin
 
vierailija
Jollain on AO3:ssa ficci, jossa pareina Bojan Cvjetićanin/Martin Jurkovič, Nace Jordan/Jure Maček ja Kris Guštin/Jan Peteh ja tägätty "One True Pairing". Sori, mutta nuo kaikki ovat vain absoluuttisen vääriä pareja. :D
 

Yhteistyössä