vierailija
Eikös Jurella ole jotain tämäntyylistä ollut päällä?Toi on hyvä, tällainenkin olis kiva
Eikös Jurella ole jotain tämäntyylistä ollut päällä?Toi on hyvä, tällainenkin olis kiva
Hasnt Jure worn this shirt on stage?I would love to see Bojan wearing this shirt on stage https://x.com/sparklive/status/1723299793810661417?s=61
Yes pleaseShould we make an online gallery of their clothes? Gig by gig
I think soHasnt Jure worn this shirt on stage?
Oli ja B oli siihen ihan kietoutuneenakin. Näin aamulla tiktokissa videon, mutten nyt hakemalla enää löydä . Löytäiskö joku muu?Kelpaisi kyllä!
Tuon twiitin alta bongasin, että Kroatiassakin ollut pride-lippu lavalla (en ole katsonut sieltä vielä videoita ja tosi vähän kuviakaan). Kiinnostavaa. Mihinköhän Kroatia sijoittuu konservatiivisuudessa Slovenia-Serbia-akselilla?
Yes, happens to me too.It's funny that my iPhone ships Yesterday, while driving, I had time to listen twice through my playlist of JO's favorite songs. In the morning, Apple Music started playing Käärijän Kovis and in the evening Hirtta caught up. I have never downloaded or streamed either of those Käärijä songs. The iPhone just decided by itself that Käärijä's voice fits perfectly with Bojan's voice, although the explanation is probably that my phone is stalking my social media behavior? The most common search terms, insta, discussion boards?! Has the same happened to others?
This?It was, and B was completely wrapped up in it. I saw a video on tiktok this morning, but now I can't find it when I search . Could you find someone else?
Probably yes, just closer and from a different angle.
Itse asiassa, mulle alkoi tuleen Kuumaan biisejä ja oletan sen johtuvan siitä, että niitten biisejä oli jonkin verran B&K klipeissä, joita olin katsellut.Hauskaa että mun iPhone shippaa Eilen autolla ajaessa ehdin kahteen kertaan kuunnella läpi mun soittolistan JO:n lempparibiiseistä. Aamulla Apple Music alkoi soittaa perään Käärijän Kovis ja illalla tuli Hirttää kiinni. Kumpaakaan noista Käärijän biiseistä en ole ladannut tai striimannut ikinä. Iphone vaan päätti itsekseen, että Käärijän ääni sopii täydellisesti Bojanin äänen perään tosin selitys on varmaan se, että puhelimeni stalkkaa mun somekäyttäytymistä? Yleisimmät hakusanat, insta, keskustelupalstat?! Onko muille käynyt sama?
MadamCykan ig stooreista löytyy ainakinOli ja B oli siihen ihan kietoutuneenakin. Näin aamulla tiktokissa videon, mutten nyt hakemalla enää löydä . Löytäiskö joku muu?
Should we make an online gallery of their clothes? Gig by gig
Well hello! Tuo olisi todellakin aiheellista nähdä B:llä keikallaHaluaisin nähdä tämän paidan Bojanin päällä lavalla https://x.com/sparklive/status/1723299793810661417?s=61
Niin totta!Jollain on AO3:ssa ficci, jossa pareina Bojan Cvjetićanin/Martin Jurkovič, Nace Jordan/Jure Maček ja Kris Guštin/Jan Peteh ja tägätty "One True Pairing". Sori, mutta nuo kaikki ovat vain absoluuttisen vääriä pareja.
Samaa mieltäNiin totta!
Juu ei noinJollain on AO3:ssa ficci, jossa pareina Bojan Cvjetićanin/Martin Jurkovič, Nace Jordan/Jure Maček ja Kris Guštin/Jan Peteh ja tägätty "One True Pairing". Sori, mutta nuo kaikki ovat vain absoluuttisen vääriä pareja.
Minäkin kaipaan linkkiä?Miten sen puhekanavan saa auki?