Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
En varsinaisesti. Tkkään siitä, ettei luoda kertakäyttövaatteita ja kun nuo keikkaklipit eivät niin hirmu laadukkaita ole en kuitenkaan erottaisi muitakaan vaatteita hyvin.
Mutta eihän ne ole kertakäyttövaatteita, jos löytyvät jo kaapista (en siis tarkoittanut, että täysin uutta settiä pitäisi hankkia, vaan lähinnä sitä, että olisi hauska nähdä taas niitä muitakin kivoja, jo olemassa olevia asuja).
 
vierailija
Mutta eihän ne ole kertakäyttövaatteita, jos löytyvät jo kaapista (en siis tarkoittanut, että täysin uutta settiä pitäisi hankkia, vaan lähinnä sitä, että olisi hauska nähdä taas niitä muitakin kivoja, jo olemassa olevia asuja).
Plus ne Stozice-vaatteet ovat enimmäkseen aika värittömiä. Olisi kiva nähdä taas Boitsulla pinkkiä paitaa ja Janilla pinkkejä pöksyjä yms. :) Toki on mahdollista, että se yksi niistä pinkeistä paidoista jäi pitsien kanssa Suomeen ja on vielä väärässä maassa, mutta niitä oli minusta ainakin kaksi?
 
vierailija
Plus ne Stozice-vaatteet ovat enimmäkseen aika värittömiä. Olisi kiva nähdä taas Boitsulla pinkkiä paitaa ja Janilla pinkkejä pöksyjä yms. Toki on mahdollista, että se yksi niistä pinkeistä paidoista jäi pitsien kanssa Suomeen ja on vielä väärässä maassa, mutta niitä oli minusta ainakin kaksi?

Kostopitsi lienee edelleen Vantaalla, eikä Bojanilla ole ollut aikaa käydä hakemassa vaatteitaan. Se paita on kyllä yksi hänen parhaista esiintymisvaatteistaan. Todella hot.
 
Is there anyone else waiting for JO's performance outfits to start to vary a bit again? I really like their current ones a lot, but they have so many other nice ones (and hot ones) that it would be refreshing to have a change from time to time...
Yes! I'm hoping they go back to their system of repeating each outfit a few times and also exchanging clothes among members. :)
Someone commented about sustainability, they definitely dont wear them once and throw them away. I mean, B wore the pink shirt with ripped off sleeves a few times this summer/fall. The sleeves were ripped off because the shirt was attacked by bugs. (mites) :)))
 
vierailija
Mihinköhän aikaan ne pikkoujoulujutut on... ratkean kyl uteliaisuudesta jos mitään tägäyksiä ei koskaan tule koko jutusta. K onkin jossain miljonäärin yksityissynttäreillä jossa ei ole ketään muita kuin se miljonääri itse, ja josta ei ikinä saada tietää mitään.
Ai että sellainen yksityistilaisuus 😆 Tuossa olisi ideaa ficcien kirjoittajille, varsinkin heille, jotka kirjoittavat enemmän toimintaan perustuvia ficcejä 😏
 
vierailija
Jos Jokereiden vaatteissa ei oo paljoa vaihtelua, niin entäs sitten Kuumaan poikien vaatteet😅 Just katoin sampittaren liveä niiden keikalta ja alkaa jo kyllästyttää ne siniset haalarit ja polvihousut..
 
vierailija
Kullä!!! Sopisi myös sen pitkän nahkatakin alle 🥵
Siis näkisin niin mieluusti kostopitsit K:n ja B:n yllä. Tuskin K kuitenkaan ikinä laittaisi hankalasti riisuttavaa paitaa keikalle, joten hänen pitsinsä (jos tosiaan sellaisen sai) taitaa jäädä yksityisiin hetkiin.

B:n kostopitsi on niin ihana, että totisesti toivon, ettei sitä ole postitettu Vantaalta, koska silloin se todennäköisesti ei ole mennyt perille Ljubljanaan 😬
 
vierailija
Olen jatkanut energiatyöskentelyä, mutta nostelen välillä myös oraakkelikortteja pojille, en aina vain romantiikkaan liittyen. Ne ovat vaikuttaneet varsin relevanteilta. Myöhään eilen illalla nostin kortin aiheesta "Jokereiden uranäkymät etenkin Bojanin näkökulmasta" ja tuli kortti "Belonging" jossa lukee "May you welcome yourself home". Kortin selityksessä lukee seuraavaa:

"The sea does not judge. It does not require evidence of your status and qualifications before it lets you in. Stepping into the sea, you are simply accepted. Amongst a magnificent diversity of creatures lies a whole world in which to know you are at home.

May your community be kindness. May you see strength in difference. May you be accepted as you are. May you first belong to yourself.
"

Tuntuu tosi mielenkiintoiselta liittyen UK-hommaan. Itse näen tuossa myös vähän epäilyksiä asiaa kohtaan, esim. "May you first belong to yourself". Ulkomaille meneminen ei ratkaise sisäisiä konflikteja. Kuten sanotaan, wherever you go, there you are. Mutta ehkä vain projisoin tähän omia näkemyksiäni aiheesta ja ehkä tuo amongst-alkuinen lause viittaa johonkin muuhun. Vaikea olla näkemättä myös LGBT-teemoja tuossa tekstissä.

"May your community be kindness" kuulostaa kivasti myös Jokereilta.

-energiamamma
Kieltämättä tuosta tulee vibat myös muiden kuin urahorisonttien avautumisesta.

Vaikuttaa siltä, että B odottaa innolla UK-kuvioita, kun kerran Sloveniassa piirit on tuntuneet vähän pieniltä jo aiemmin (vrt. Barve oceanan sanat).

Mutta käsittelemättömiä asioita ei tosiaan pääse pakoon maisemia vaihtamalla, joten toivottavasti B:llä ei ole sellaisia, vaan hän voi keskittyä musantekoon ja verkostoitumiseen.
 
vierailija
Olen jatkanut energiatyöskentelyä, mutta nostelen välillä myös oraakkelikortteja pojille, en aina vain romantiikkaan liittyen. Ne ovat vaikuttaneet varsin relevanteilta. Myöhään eilen illalla nostin kortin aiheesta "Jokereiden uranäkymät etenkin Bojanin näkökulmasta" ja tuli kortti "Belonging" jossa lukee "May you welcome yourself home". Kortin selityksessä lukee seuraavaa:

"The sea does not judge. It does not require evidence of your status and qualifications before it lets you in. Stepping into the sea, you are simply accepted. Amongst a magnificent diversity of creatures lies a whole world in which to know you are at home.

May your community be kindness. May you see strength in difference. May you be accepted as you are. May you first belong to yourself.
"

Tuntuu tosi mielenkiintoiselta liittyen UK-hommaan. Itse näen tuossa myös vähän epäilyksiä asiaa kohtaan, esim. "May you first belong to yourself". Ulkomaille meneminen ei ratkaise sisäisiä konflikteja. Kuten sanotaan, wherever you go, there you are. Mutta ehkä vain projisoin tähän omia näkemyksiäni aiheesta ja ehkä tuo amongst-alkuinen lause viittaa johonkin muuhun. Vaikea olla näkemättä myös LGBT-teemoja tuossa tekstissä.

"May your community be kindness" kuulostaa kivasti myös Jokereilta.

-energiamamma
Hauskaa miten tuon kortin selitys on sama kuin mistä SSOL kertoo 😀
 
vierailija
Siis näkisin niin mieluusti kostopitsit K:n ja B:n yllä. Tuskin K kuitenkaan ikinä laittaisi hankalasti riisuttavaa paitaa keikalle, joten hänen pitsinsä (jos tosiaan sellaisen sai) taitaa jäädä yksityisiin hetkiin.

B:n kostopitsi on niin ihana, että totisesti toivon, ettei sitä ole postitettu Vantaalta, koska silloin se todennäköisesti ei ole mennyt perille Ljubljanaan
Siis meinaat, että jos se olisi postitettu ja saapunut perille, se olisi ollut jo päällä, joten koska ei, todennäköisemmin sitä ei ole koskaan ollut tarkoituskaan postittaa vaan toimittaa henk. koht.? Vai? :)
 
vierailija
Siis meinaat, että jos se olisi postitettu ja saapunut perille, se olisi ollut jo päällä, joten koska ei, todennäköisemmin sitä ei ole koskaan ollut tarkoituskaan postittaa vaan toimittaa henk. koht.? Vai? :)
En ole K mut mä en luottaisi noin arvokasta asiaa Suomen Postin kuljetettavaksi, siksi kirjoitin noin. Toivon mukaan pitsi on ollut tarkoitus palauttaa henkilökohtaisesti.

Ainakaan pitsiä ei ole nähty B:n päällä, joskaan hän ei sitä ole tainnut pitää kovin usein keikoilla muutenkaan. Mut ehkä siis hän ei ole vielä saanut sitä takaisin.

Pääasia silti on, että pitsi vielä nähdään B:n päällä 🤩
 
vierailija
Olen superinnostunut JO:n vaatteista ja olen aina analysoinut niitä mielelläni ja miettinyt, missä ovat aiemmin käyttäneet ja kuka on niitä käyttänyt, mutta kyllä nämä Stozicen vaatteet vaan ovat sen verran hienoja, että vielä on mukavaa nähdä niitä käytössä, erityisesti Jurella, koska on aivan huippuhieno ja upea korupaita, jota näkee niin vähän, kun on siellä rumpujen takana piilossa. Myös Janin takkia ei näy juuri koskaan ja olen aivan mieletön B:n housujen fani. Olen aina kovasti harmitellut niitä hiukan liian liehuvia nykymuodin mukaisia housuja ja nyt on kerrankin B:llä napakat housut juuri tällaisen keski-ikäisen makuun. Ja juuri eilen tein havainnon, että Nacen housut ovat tai ainakin näyttävät olevan puoliksi siniset ja puoliksi mustat. Tähän saakka olen luullut niitä kokonan sinisiksi. Eli uutta löytyy koko ajan. Kris voisi minun puolestani käyttää loppuikänsä noita Stozice-vaatteita, koska ne vain ovat niin upeat, seksikkäät, sparklatiivit ja keijukaismaiset olematta kuitenkaan liikaa mitään.

Eihän tässä ole mennyt vielä edes kuukautta noissa vaatteissa eli annetaan niille vielä vähän tilaa.
 
vierailija
En ole K mut mä en luottaisi noin arvokasta asiaa Suomen Postin kuljetettavaksi, siksi kirjoitin noin. Toivon mukaan pitsi on ollut tarkoitus palauttaa henkilökohtaisesti.

Ainakaan pitsiä ei ole nähty B:n päällä, joskaan hän ei sitä ole tainnut pitää kovin usein keikoilla muutenkaan. Mut ehkä siis hän ei ole vielä saanut sitä takaisin.

Pääasia silti on, että pitsi vielä nähdään B:n päällä
Oletettavasti Kärtsä olisi voinut tunkea sen levy-yhtiön kautta jonkin DHL:n tai muun luotettavan kuriirifirman kuljetettavaksi, joten sen saisi Sloveniaan ilman postiakin. :) Mutta toki jos sitä ei lähetetä, niin herää toivo, että näkemiset on sovittuna.
 
vierailija
vierailija

Yhteistyössä