Mielenkiintoisia kysymyksiä. Olen koittanut miettiä mikä mulla yhdistää K/B:tä ja muita shippejäni. Olen aiemmin shipannut fiktiivisiä nais-ja miespareja, jotka eivät päädy tarinassaan yhteen, mutta joiden välillä olen nähnyt kemiaa. Aiemmissa shipeissäni onkin ollut jonkinlainen melankolinen pohjavire ja tarinaan pettyminen, jonka olen halunnut shippaamisella korjata. Aiemmat shippini ovat olleet aina ns.päähenkilö ja tämän sidekick, joten he eivät ole olleet tasavertaisessa asemassa, ja tästä on syntynyt valtaan liittyvää tematiikkaa ja angstia.
K ja B on erilainen shippi kuin aiemmin; iloisempi ja mielessäni tasa-arvoinen. Sellainen missä en shippaamisella pyri korjaamaan mitään, vaan iloitsen vain heidän kemiastaan ja haaveilen romanttisesta rakkaudesta heidän välillään. En tiedä miksi tai mikä näissä kahdessa sai minut rikkomaan vanhan shippikaavani. Tuntuu että käsittelen ja pohdin näiden kahden kautta tällä hetkellä sitä, millainen on tasa-arvoinen ja hyvää tekevä ihmissuhde, missä on iloa ja naurua.