Aika suloista <3

Joo, onhan tuo Ihq. Sillon kun alettiin seurustelemaan, se oli samanaikaisesti yrittänyt saada sänkyyn yhtä pitkällistä kaveriaan. Vasta eron kynnyksellä löysin niitten kahden välisen kirjeenvaihdon. Exä aneli siltä siinäkin vaiheessa edelleen pildeä, ois kuulema koko elämä ollut niin paljon parempaa jos edes kerran ois hälle antanut.. :whistle:

Vaan jotta, onneksi mä olen niin lempeä ja ihana ihminen, että tuommoisen helmen laitoin kiertoon niin saa muutkin nauttia luomakunnan kruunusta :heart:
 
d
Oletko vähän *piip*. Ei sitten mieleen tule kertoa niille naisille??? :O
Oikeesti täällä juoruat ja näköjään kyttäät exääs etkä paljoa empatiaa tunne näitä uusia sinisilmäisiä kohtaan.

Huhhuh-.
 
Hah. Mä en sitä kyttää, vai luuletko että ihan just siks pyörin deittipalstoilla että jos vaikka ex tulis vastaan? Joopa.
Ja ei, ei tule mieleen kertoa sille naiselle, koska se on vakaasti sitä mieltä että ex on maailman paras mies eikä hänessä ole mitään vikaa. Saa mun puolesta olla siinä käsityksessään, aivan vapaasti =) Toivottavasti näille kyyhkysille tulee oikein pitkä ja värikäs avioliitto! :flower: =) :heart:
 
ev
Alkuperäinen kirjoittaja Kirraava Kuuppa:
Hah. Mä en sitä kyttää, vai luuletko että ihan just siks pyörin deittipalstoilla että jos vaikka ex tulis vastaan? Joopa.
Ja ei, ei tule mieleen kertoa sille naiselle, koska se on vakaasti sitä mieltä että ex on maailman paras mies eikä hänessä ole mitään vikaa. Saa mun puolesta olla siinä käsityksessään, aivan vapaasti =) Toivottavasti näille kyyhkysille tulee oikein pitkä ja värikäs avioliitto! :flower: =) :heart:
no ootko vähän yksinkertainen? jos tää uusi näkisi sen deitti-ilmoituksen, ei olisi enää niin sinisilmäinen!

käsi sydämelle, etkö itse samassa tilanteessa haluaisin tietää miehesi puuhia?
 
d
Taitaa "vika" ollakin sinussa. Mitähän pahaa tämä nainen on tehnyt? Ja kyllä kyttäät, tunnet siis naisenkin tietäen hänen ajatuksensa. Oikein tunnut toivovan pahaa, käsittämätöntä.
Ilkee oot.
 
d
Mikähän tässä on se minkä pitäs kolahtaa?
Mua ihmetyttää sun tapasi levitellä täällä asioita ja se, että toivot siis pahaa tuntemallesi naiselle etkä kerro totuutta. Ja kyllähän sen nyt sokeakin huomaa, ettet ole todellakaan päässyt kunnolla yli exästäsi.

Keskity vaikka sitten kokonaan omaan elämääsi....
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kirraava Kuuppa:
Ja ei, ei tule mieleen kertoa sille naiselle, koska se on vakaasti sitä mieltä että ex on maailman paras mies eikä hänessä ole mitään vikaa. Saa mun puolesta olla siinä käsityksessään, aivan vapaasti =)
Eikä sun kuulukaan kertoa :). En mä muista tiedä, mutta minusta ei oo entisen naisen/vaimon asia mennä "paljastamaan totuuksia" miehestä tämän tulevalle vaimolle. Antaa jokaisten hoitaa omat asiansa vaan.
 
mulla ei oo oikeen kokemusta näistä deittisivuista, niin ihmettelen että kui sä tunnistit tän exän sieltä? :ashamed: vai ollaanko siellä riskillä omalla nimellä ja kuvalla ja toivotaan vaan ettei se nykyinen tai kukaan muukaan tuttu satu näkemään :eek:
 
Alkuperäinen kirjoittaja d:
Mikähän tässä on se minkä pitäs kolahtaa?
Mua ihmetyttää sun tapasi levitellä täällä asioita ja se, että toivot siis pahaa tuntemallesi naiselle etkä kerro totuutta. Ja kyllähän sen nyt sokeakin huomaa, ettet ole todellakaan päässyt kunnolla yli exästäsi.

Keskity vaikka sitten kokonaan omaan elämääsi....
"Levitellä asioita"? Kenen asioita? Sun? Luuletko että mun armas exäni on ainoa lajissaan? Että nyt sen sitten kaikki tunnisti, mun viestini ansiosta? Älä viiti olla sentään noin typerä sinäkään.
En mä sille naiselle pahaa toivo, mähän toivon heille pitkää yhteistä avioliittoa, eikös niin oo tapana tuoreelle parille toivotella? Ja mä olin päässyt exästäni ylitse jo siinä vaiheessa, kun se jäi kiinni pettämisestä tän nykyisen nuorikkonsa kanssa. Joten mulle ihan sama sen touhut. Tulipa vaan todistettua se, että se mies ei ole muuttunut minnekään ja että ei se naisesta kiinni ole, se pettäminen.
 

Yhteistyössä