Aika jännä...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja juuei
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

juuei

Aktiivinen jäsen
14.02.2005
7 292
0
36
Miehellä on tässä alkuviikko vapaata. Hän oli suunnitellut kaikenmoista puuhaa, sitä ny talossa piisaa ja että vie lapset hoitoon kumminkin.
No, hoitajan oma lapsi sairastui ja tehtiin päätös, että ei viedä tänään varahoitoon vaan olkoot kotona.

Kun tulin töistä kotio, niin mies oli läpikypsän näköinen (Pihalla lasten kanssa sentään) Kysyin, että mitäs sinä murjotat.
"No kun päivä menee ihan hukkaan noitten kanssa, ei ehdi mitään hommia tehdä, ei edes autoa katsastaa, ei imuroida ei mitään!"
Minä sitten ruokaa laittamaan, niin mies ilmoittaa, että hän hakee ruohonleikkuriin bensaa ja vie paperit keräykseen yms, että saa hetken rauhaa...

Mikäs siinä, mutta kun minä olin kotona ja tilanne oli aivan sama, niin mies vaan ihmetteli, et mikset sä saa mitään tehtyä...?

:whistle: :whistle: :whistle: Mitä ne sanookaan vahingonilosta? :D

en mä mitään huolestunu ole. Noilla kahdella on varmaan joku ac/dc. Ja meillä on ollut tapana leikkiä niitten kanssa aika paljon, kun kerran tykätään leikkimisestä itse.

En mäkään mitään saanu aikaiseksi kun olin kotona. noi on oikeasti ihan 100% vahdittavia... elleivät katso telkkaria.
:D

Alkuperäinen kirjoittaja juuei:
en mä mitään huolestunu ole. Noilla kahdella on varmaan joku ac/dc. Ja meillä on ollut tapana leikkiä niitten kanssa aika paljon, kun kerran tykätään leikkimisestä itse.

En mäkään mitään saanu aikaiseksi kun olin kotona. noi on oikeasti ihan 100% vahdittavia... elleivät katso telkkaria.
:D

IHQ :D :)!!!! Joku, joka ymmärtää mua!!en saa mitään tehtyä nuiden ihanien penikoitteni kans!!

Yhteistyössä