Aika jännä. Et nää palstan yleensä kärkkäimmät ja ilkeimmin sanojat...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ei mul muuta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

ei mul muuta

Vieras
onkin ihan herkkiksiä, ja musertuvat kun joku sanoo niille takaisin. *viime aikoina huomattua muutamasta palstalaisesta*. Johtuuko vaan sitten huonosta itsetunnosta, vai mistä?

Tottahan se on, että ilkeydellä usein peitetään huonoa itsetuntoa. Kenellä on normaali hyvä itsetunto ja muutenkin on tasapainossa itsensä kanssa, ei ole mitään tarvetta mollata muita.

Alkuperäinen kirjoittaja Tumpula:
Sellaisellakin ihmisellä joka on normaalisti vahva, voi olla vaikeita aikoja jolloin saattaa jopa palstan jutut satuttaa...

Mut onko se vahvuuden merkki esim.jos sanoo toiselle "haista paska" ja kun se toinen sanookin joskus takas "haista itse paska" niin sitten suututaan ja pillitetään...

Sellaisellakin ihmisellä joka on normaalisti vahva, voi olla vaikeita aikoja jolloin saattaa jopa palstan jutut satuttaa...

Tämä on niin totta. Kukaan ei ole aina vahva ja uskon myös että kaikilla on tunteet joten loukkaantumisen riski on olemassa.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Mut onko se vahvuuden merkki esim.jos sanoo toiselle "haista paska" ja kun se toinen sanookin joskus takas "haista itse paska" niin sitten suututaan ja pillitetään...

Lähinnä ajattelin että ihminen joka normaalisti seisoo vahvasti mielipiteidensä takia muiden mielipiteistä välittämättä ja yhtäkkiä ottaa muiden jutut itseensä, on juuri sen vaikean ajan keskellä...

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Lähinnä ajattelin että ihminen joka normaalisti seisoo vahvasti mielipiteidensä takia muiden mielipiteistä välittämättä ja yhtäkkiä ottaa muiden jutut itseensä, on juuri sen vaikean ajan keskellä...

aaah, okei :)

Yhteistyössä