E
ei mul muuta
Vieras
onkin ihan herkkiksiä, ja musertuvat kun joku sanoo niille takaisin. *viime aikoina huomattua muutamasta palstalaisesta*. Johtuuko vaan sitten huonosta itsetunnosta, vai mistä?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Allusmamma:tulit vaan tänne ilkkumaan =) good for you..
etpäs itse ole sen parempi ?
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Ja senkin olen huomannut, että jos huomataan että joku pahastuu sanomisista, niin lyödään pökkyä pesään kahta kauheamin.
Jep, totta turiset.Alkuperäinen kirjoittaja Tumpula:Sellaisellakin ihmisellä joka on normaalisti vahva, voi olla vaikeita aikoja jolloin saattaa jopa palstan jutut satuttaa...
Alkuperäinen kirjoittaja Tumpula:Sellaisellakin ihmisellä joka on normaalisti vahva, voi olla vaikeita aikoja jolloin saattaa jopa palstan jutut satuttaa...
Alkuperäinen kirjoittaja Tumpula:Sellaisellakin ihmisellä joka on normaalisti vahva, voi olla vaikeita aikoja jolloin saattaa jopa palstan jutut satuttaa...
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Tumpula:Sellaisellakin ihmisellä joka on normaalisti vahva, voi olla vaikeita aikoja jolloin saattaa jopa palstan jutut satuttaa...
Mut onko se vahvuuden merkki esim.jos sanoo toiselle "haista paska" ja kun se toinen sanookin joskus takas "haista itse paska" niin sitten suututaan ja pillitetään...
Alkuperäinen kirjoittaja Tumpula:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Tumpula:Sellaisellakin ihmisellä joka on normaalisti vahva, voi olla vaikeita aikoja jolloin saattaa jopa palstan jutut satuttaa...
Mut onko se vahvuuden merkki esim.jos sanoo toiselle "haista paska" ja kun se toinen sanookin joskus takas "haista itse paska" niin sitten suututaan ja pillitetään...
Lähinnä ajattelin että ihminen joka normaalisti seisoo vahvasti mielipiteidensä takia muiden mielipiteistä välittämättä ja yhtäkkiä ottaa muiden jutut itseensä, on juuri sen vaikean ajan keskellä...