cerazette ja menkoille ei näy loppua

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Onko kellään kokemusta, johtuuko noista pillereistä vai mistä kun menkat kestäny 1,5 viikkoa eikä loppua näy?? Enkä puhu mistään ihan pikku tiputtelusta, mutta sellasesta niukasta/normaalista vuodosta. Nää oli nyt tokat menkat synnytyksen jälkeen. Näin kesäaikaan alkaa vaan oleen aika kypsä tällaseen =/

miten kauan olet ottanut cerazette?
mulla oli noin alussa, mutta sitten menkat jäi kokonaan pois. Mä halusin vaihtaa merkkiä mutta mun gyne sanoi että yleensä menee n.3kk ennen kun tottuu niihin että mun kannattaa syödä niitä ainakin 3kk ja sen jälkeen piti katsoa uudestaan, mutta n.3-4kk jälkeen mulla jäi menkat kokonaan pois.
Nyt en ole syönyt niitä yli 3 vuoteen kun ei ole ollut tarvetta.

Alkuperäinen kirjoittaja säästöpossu:
miten kauan olet ottanut cerazette?
mulla oli noin alussa, mutta sitten menkat jäi kokonaan pois. Mä halusin vaihtaa merkkiä mutta mun gyne sanoi että yleensä menee n.3kk ennen kun tottuu niihin että mun kannattaa syödä niitä ainakin 3kk ja sen jälkeen piti katsoa uudestaan, mutta n.3-4kk jälkeen mulla jäi menkat kokonaan pois.
Nyt en ole syönyt niitä yli 3 vuoteen kun ei ole ollut tarvetta.

No ehkä mä sitten koitan vielä kärvistellä. Vasta vajaa 4 viikkoa olen näitä nappaillut. Saattaa siis vielä loppuakin =)

Yhteistyössä