aika ikävän yllätyksen mies järjesti...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "kyynel"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

"kyynel"

Vieras
Eli olen kihloissa miehen kanssa,emme asu yhdessä,koska mies tekee viikot töitä Jyväskylässä,minä asun Helsingissä.Viikonloput ollaan yhdessä täällä meillä ja olemme nauttineet todella näistä vähäisistä yhteisistä hetkistä.Olemme olleet yhdessä 3,5v,kihloissa vuoden.
En ole koskaan käynyt miehen kodissa Jyväskylässä,sanoo,että se on niin sotkuinen "poikamiesboksi",käy vaan nukkumassa siellä.Mulla on nyt lomaa,mies yrittäjä(jolla ei ole koskaan lomaa).Päätimpä yllättää miehen iloisesti ja lähdin Jyväskylään junalla(minulla ei ole ajokorttia).Tarkoituksenani oli olla siellä viikon tai kaksi...toisin kävi.
Mies ei ole antanut minulle osoitettaan,ei ole tarvettakaan ollut kun skypetetään joka päivä tai kirjoitellaan feissarissa.En halunnut kysyä osoitetta suoraan,koska muuten yllätykseni olisi mennyt pilalle.Sain sen selville fonectan kautta helposti.Saavuin asemalta taksilla oikeaan osoitteeseen ja tyrmistyin kun seisoin oven takana...ovessa oli kaksi sukunimeä!
Soitin kuitenkin ovikelloa ja oven tuli avaamaan nainen,kysyin häneltä onko S kotona,kertoi hänen olevan töissä.Kerroin hänelle olevani S:n kihlattu ja kerroin yllätyksestä,nainen meni kummallisen näköiseksi...olin arvannut oikein,nainen oli S:n vaimo.Jäin odottelemaan S töistä ja kävimme hyvät keskustelut naisen kanssa,moni asia loksahti paikoilleen,selvisi ,ettei S ollutkaan yrittäjä vaan työntekijä eräässä yrityksessä...ja kesälomalla on ollut koko kesäkuun.Vaimokin oli epäillytkin jotain tälläistä..Kyllä S:n ilme oli näkemisen arvoinen kun saapui kotiin ja näki meidät naiset istumassa sulassa sovussa keittönpöydän ääressä.Lähdin tuosta vähin äänin takaisin kotiin.

Nyt on perjantai,yleensä S tuli meille näihin aikoinin 3,5v:n ajan.Vaimolleen oli kertonut tekevänsä viikolopputyötä Hesassa,yrityksellä oli toinen toimipiste Helsingissä.Minulla on ihan kamala ikävä!

Tuosta tekstistä jäi uupumaan toi kohokohta, eli miehen selitys asiaan. Ihan tylsää tollai lähteä ja varsinkin vähin äänin. Olisit edes vaatinut selitystä ja haukkunut miehen kusipää siaksi.

Jäi vähän latteaksi ja mielenkiinnottomaksi koko provo.

Aikamoinen novelli :D - yhdessä 3,5 vuotta, kihloissa vuoden ja miehen osoitekin pitää selvittää fonectasta :D . Yleensä tosissaan kirjoittavat eivät paljasta mitään paikkakuntia, tässä luetellaan ne ja miehen ammattikin. Eli hyvä yritys, mutta...

[QUOTE="vieras";28774455]Aikamoinen novelli :D - yhdessä 3,5 vuotta, kihloissa vuoden ja miehen osoitekin pitää selvittää fonectasta :D . Yleensä tosissaan kirjoittavat eivät paljasta mitään paikkakuntia, tässä luetellaan ne ja miehen ammattikin. Eli hyvä yritys, mutta...[/QUOTE]

mikä oli miehen ammatti

[QUOTE="vieras";28774490]Sitten toi otsikkokin on persiistä. Eihän se mies mitään yllätystä järjestänyt.

Sinä sen lähinnä järjestit yllärin miehelle ja sen naiselle.[/QUOTE]

no kyllä hitto vieköön minäkin olin yllättynyt.

[QUOTE="vieras";28774416]Anteeks vaan, mutta tyhmyydestä saa kärsiä. Ei koskaan hälytyskellot heränneet, kun et saanut käydä miehen asunnossa vaikka olitte jo naimisiin menossa?[/QUOTE]

No ei oltu häitä suunniteltu vielä,aika ylläys oli tuo kosintakin.En koskaan hinkunutkaan miehen asuntoon,koska mulla ei ole autoa ja huomattavasti kätevämpää oli,että mies ajoi autolla tänne,kun että minä olisin mennyt kamoineni lapseni kanssa bussilla ja sitten junalla sinne.

No kuvitellaan että tää on totta. Ap, mitä mies keksi selitykseksi kun saapui kotiin ja näki sinut siellä? Entä mitäs hänen vaimo? Mitä luulet, jääkö ne yhteen vai nakkaako vaimo pihalle?

mä synnytin poikani 6 vuotta sitten, ja nyt vasta sain tietää etten ole hänen äitinsä! Tulin raskaaksi kun mies petti mua jonkun pitkäsäärisen blondin kanssa!!!

[QUOTE="Mie";28774759]No kuvitellaan että tää on totta. Ap, mitä mies keksi selitykseksi kun saapui kotiin ja näki sinut siellä? Entä mitäs hänen vaimo? Mitä luulet, jääkö ne yhteen vai nakkaako vaimo pihalle?[/QUOTE]

meni ihan valkoiseksi,eikä saanut sanaa suustaan,minä nappasin tavarani ja lähdin.Ei tuota olisi voinut selittää millään.Vaimo otti asian aika raskaasti,asuvat yhdessä,mutta eivät ole kihloissa/naimisissa.Asia on ollut alussa niinkuin mies mulle kertoi,asui yksin tuossa asunnossa.Toinen nainen kuvioissa mukana 1,5v verran.En tiedä jäävätkö yhteen,enkä ole aikonut pitää enää mitään yhteyttä sinne suunnalle.Tehkööt mitä lystäävät.

Voi tää olla tottakin. Tiedän tapauksen jossa mies oli paljon työmatkoilla ja kertoi oikeasti olleensa toisen naisen kanssa, kun oli muka työmatkoilla, kun tämä uusi nainen oli saanut kaksoset. Vaimonkin kanssa oli lapsia. Mies jatkoi sit tän uuden naisen kanssa..

Yhteistyössä