aika hurjalta kuulostaa toi "uusi" dieetti

säästöpossu

Aktiivinen jäsen
19.12.2005
2 253
0
36
siis tämä http://www.iltalehti.fi/laihdutus/2010050111575045_lh.shtml

mulle tekisi kyllä vaikeeta olla ilman kasviksia, mun on kyllä joka päivä saada jotain hedelmiä/kasviksia tai jotain tuoretta.
Ja toi vika vaihe, vaikka saa 6 päivää syödä mitä haluaa niin 7.pvä kun pitäisi taas olla ilman kasviksia tuottais kyllä ongelmia mulle.

Ja sitten siinä mainitaan kasviksista vain kasviskeittoa, tai kasvispataa, eikös kasviksia saa syödä tuoreena? :o

Mutta aika hurjalta kuulostaa kyllä...

Haluaako joku kokeilla? :)

Alkuperäinen kirjoittaja Juno:
Kanamunat rupeis varmaan tökkiin mut kyllä mie pihviä ja kalaa voisin syödä pelkästään mut tulis aika kalliiks varmaan.

Mä voisin taas täyttää sen pelkän proteiinipäivän pelkillä kananmunilla, ja muutkin päivät... Mä rakastan munaa :D

Juu en ehkä kokeile...
Pälkkää lihaa (no kanaa vosin syödä,syödä,syödä..., mutta varmaan tähänkin kyllästyis)
Lievänä kala-allergikkona en uskaltas syödä kalaa niin paljon ku tuo dietti vaatis....

Ja kuten joku totes et on kallista, niin siltä kuulostaa tosiaan...

Paras "dietti" on ollut ruokavalion perusteellinen muutos ; lautasmalli ja pienempiä annoksia, paljon hedelmiä ja vihanneksia, sokerit ja rasvat minimiin ,yksi herkkupäivä viikossa sekä liikuntaa lisää.
25kg on lähtenyt 9kk aikana eikä tee tiukkaakaan. Samalla tavalla aion jatkaa kun saan viimeisetkin kilot pois annoskoot vain ehkä hiukkasen suurenee.
Erilaisilla ihme dieteillä olen saanut kyllä kiloja pois mutta ne ovat tulleet samantien takaisin kun dietti loppuu :(

Yhteistyössä