Joo minäkin jaksan aina ihmetellä kuinka muut ei toimi samoin kuin itse toimin, siis miten VOI olla mahdollista? En ymmärrä, en kertakaikkiaan, ihme touhua joo. Siis miten voi olla muuten kuin että ulkoilisi joka päivä ja vieläpä tiettynä aikana tietyn aikaa kerrallaan (juuri tuo tunti tai kaksi, se on just miten pitäis tehdä!).
Olen ihmetellyt monia muitakin asioita, esim. että yhden mun pojan tarhakaverin äiti hakee sen lapsen eri aikaan tarhasta kuin mä mun pojan vaikka sekin on kotona! Siis KUINKA voi olla mahdollista ettei muka voi hakea lasta kolmelta vaan vasta neljältä! En kyllä tajua...niin ja ne että hakis lapsen ulkoilun takia tai miehen työvuorojen takia vasta neljältä niin ei voi kyllä olla, ei mitenkään. Siis kyllä kaikkien kotona olevien täytyy pystyä tekemään samoin kuin mä, sillä, tadaa; mä siis olen kans kotona niin mä tiedän tajuatteko.
On paljon muutakin mitä en tajua eli miten joku voi olla liian laiha tai lihava tai juoda liikaa tai olla absolutisti (ja hei tänkin mä tiedän; naiset voi juoda 6 annosta viikossa. Laittakaa tää nyt ylös et muistatte jos ette tienneet tätä aiemmin, ja joo, saa kiittää

). Mut hitsi, pakko lopetta tältä erää sillä tästä tulee muuten liian pitkä viesti kun asioita olis siis niin paljon. Multa saa muuten kysyä miten asiat pitää tehdä kun mä tiedän hei kaiken, että olkaa hyvä vaan siskot.
Ja kuule vielä ap, osuit NIIN asian ytimeen että heitäpä yv:tä niin voidaan ihmetellä asioita yhdessä! On aina niin hyvä tällanen vertaistuki ja asioiden yhdessä jakaminen ja ihmettely.