Äidin oikeudet, entäs lapsen oikeudet.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Gloria
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Gloria:
Täällä lienee turhaa miettiä näitä asioita (tuli taas todettua), koska täällä ei nähdä metsää puilta. Ikinä.

Äitiys on ihmeellisen autuaaksi tekevä asia

:heart:

Sillon ilmeisesti saa tehdä mitä tahansa kauheuksia, silti on syytön avioeroon ja ehdottomasti ainoa oikea ihminen olemaan lapsensa kanssa. Mies on aina se hirveä paskapää joka on perheensä jättänyt ja mennyt rakastumaankin vielä toiseen ihmiseen. Huh huh.

oletko sinä yrittänyt ajatella asiaa äidin kannalta?! Mielestäni sun pitäis ottaa vähän etäisyyttä nyt!

Alkuperäinen kirjoittaja Gloria:
Entäs sitten sellainen juttu...
Äiti on sanonut, että minä en saa koskaan tavata lasta, koska hän ei halua, että minunlainen ihminen kasvattaa hänen lastaan (mulla ei ole aikomustakaan yrittää viedä häneltä äitiyttä). Me ollaan kuitenkin juteltu puhelimessa jne. nyt hän tahtoisi tavata mut ja arvioida, voisinko minä sittenkin kuulua jollain tavalla hänen lapsensa elämään.

Älä lähde tohon mukaan. Äiti ei voi määrätä isän talouden asioita ja sun läsnäolo ei ole peruste kieltää lapsen isällä oloo (olettaen että et ole vaaraksi lapselle tms :D )
Jos äiti alkaa nyt "hyväksyttämään" isän asioita itsellään ja siihen suostutte niin pian te hypitte yhdellä jalalla neljän tuulenhattu päässä keskellä toria ja laulatte ukko Nooaa.

Yhteistyössä