Huomasin, että olit kirjottanut olevasi turkulainen: siellä on perheneuvola. Myös ensikoti vois auttaa sun tilanteessa.
Koita jaksaa nyt hankkia apua!
Koita jaksaa nyt hankkia apua!
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Joo mä oon ite harrastanut vatsatanssia meidän työväenopistossa, eikä maksut päätä huimaa.Alkuperäinen kirjoittaja Charlize:Kiitos vinkistä Soraya, pitää selvittää sit vuoden vaihteessa viimeistää jos sossu ei lähde rahottamaan tota haluttua tanssia![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Charlize:En ole ihan varma tuosta perheneuvolasta, kyllä luulisin että turun kokosessa kaupungissa on. Juurikin koitin etsiä netistä mtt:n numeroa, ja varata ajan sinne.
Alkuperäinen kirjoittaja Charlize:Millainen paikka on ensikoti?
Alkuperäinen kirjoittaja Charlize:Millainen paikka on ensikoti?
LisaMarie: Oon koittanut sopeutua ja saada siitä sanasta semmosen neutraalin, mutta silti aina kun joku puhuu musta nimellä "äiti" niin tulee todella ahdistunut olo. :s Ei oikein onnistu semmonen.
Alkuperäinen kirjoittaja Charlize:Kiitos linkeistä! Katselin tuolta turun kaupungin sivuilta sitä numeroa, mutta en löydä viittauksia mielenterveystoimistoon, ainoastaan terveyskeskukseen. Sinnekö mä soitan ja kysyn että saisko kiireellisen ajan psykologille?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Charlize:Sitä mäkin vähän epäilin. Kumma juttu ettei turussa oo mielenterveystoimistoa. Vanhalla kotipaikkakunnalla oli. Onko noilla sitten eroja että jos soitan neuvolapsykologille niin siellä jutellaan vaan lapseen liittyvistä asioista, ja jos soitan terveyskeskukseen niin siellä keskitytään enemmän muhun vai?
Alkuperäinen kirjoittaja Charlize:Ai toi tukiperhetoiminta on vaan 4-12v lapsille, joten siitä ei oo kauheesti apua meidän 10kk ikäiselle. :c
Alkuperäinen kirjoittaja Charlize:mee: Kiitos paljon kannustuksestaJoo, tosiaan olen vasta 19v, niin kiinnostais vielä vähän kulkea baarissa ja mennä sillain kun itseä huvittaa. Tuntuu että jää nuoruus elämättä nyt kokonaan.