aiaiaia pakko kertoa teillekkin *nauraa*

Ystävämme kaksilahkeinen, joka painii sarjassa ex-mieheni, ja lapseni isä,
on taas ihan itse repäissyt ilmoille raikuvan ajatuksensa....hohhohoo.

Mä lähdin meidän suhteesta siksi, ettei tartteis tapella, ja nyt sitten joudun tappelemaan tuon kanssa, kun ei sitten millään meinaa tajuta että hänellä on pari vuotias lapsi...

Nyt olen kaikkeni yrittänyt, jotta tuo tulisi lastaan katsomaan, mutta aina on jokin tekosyy, ja mun venymiseni loppui itseasiassa eilen!

No mies sitten ymmärsi pienen puhelun jälkeen että mä olen tosissani ja sitten ilmoitti mulle kyynel silmässä, että anteeksi ettei ole kerennyt lastaan katsomaan sillä hän vain ei voi sille mitään että kaikki aika menee neljän naisen pyörittämiseen...

ja tämän hän sanoi haudan vakavana.... Lisäsi vielä että kyllähän sä tiedät että naiset on niin haluavia että vaikka kuinka hän haluisi tytärtään tulla katsomaan, niin neljään naiseen menee kaikki aika. :LOL: :LOL: :LOL: :LOL:

ai saa**na että mulla oli hauskaa..... voi toista raukkaa :whistle:

Niin että se siitä sitten... ei muuta lisättävää B)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.05.2007 klo 12:16 KASTEMATO kirjoitti:
Ystävämme kaksilahkeinen, joka painii sarjassa ex-mieheni, ja lapseni isä,
on taas ihan itse repäissyt ilmoille raikuvan ajatuksensa....hohhohoo.

Mä lähdin meidän suhteesta siksi, ettei tartteis tapella, ja nyt sitten joudun tappelemaan tuon kanssa, kun ei sitten millään meinaa tajuta että hänellä on pari vuotias lapsi...

Nyt olen kaikkeni yrittänyt, jotta tuo tulisi lastaan katsomaan, mutta aina on jokin tekosyy, ja mun venymiseni loppui itseasiassa eilen!

No mies sitten ymmärsi pienen puhelun jälkeen että mä olen tosissani ja sitten ilmoitti mulle kyynel silmässä, että anteeksi ettei ole kerennyt lastaan katsomaan sillä hän vain ei voi sille mitään että kaikki aika menee neljän naisen pyörittämiseen...

ja tämän hän sanoi haudan vakavana.... Lisäsi vielä että kyllähän sä tiedät että naiset on niin haluavia että vaikka kuinka hän haluisi tytärtään tulla katsomaan, niin neljään naiseen menee kaikki aika. :LOL: :LOL: :LOL: :LOL:

ai saa**na että mulla oli hauskaa..... voi toista raukkaa :whistle:

Niin että se siitä sitten... ei muuta lisättävää B)

niin että kyllähän hän olisi tullut monen monta kertaa , mutta kun toiset ei oo vaan päästänyt.... :whistle:

pakko todeta että EI OO HELPPOA OLLA HALUTTU ;)
 
Kyllä se isukki edestään sen löytää että naikkoset on tärkeämpiä kun oma lapsi :whistle: Kummasti sitä jossain vaiheessa etävanhempi jonka mielenkiinto omaa lastaan kohtaan on nolla herää siihen todellisuuteen että kappas, eipä se ipana haluakkaan olla missään tekemisissä.
 
katkera 4 lapsen yh
Miehillä se vaan on helppoa,uutta naista hakemaan ja vastuu lapsista jää äidille.Olishan se kivaa itselläkin juost #&%?$!*n peräs mutta kun ei pääse kun on pakko hoitaa ne lapset.p :kieh:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.05.2007 klo 12:27 vieras kirjoitti:
ootko se sama huijari-mato kuka huijasi dakotan emoa?
mä arvasin tän.... oon juu sama mato ... tosin mä en huijannut ja asia on jo kauan sitten sovittu... oliko vielä jotain muuta kysyttävää nimettömänä? :flower:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.05.2007 klo 12:36 KASTEMATO kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.05.2007 klo 12:27 vieras kirjoitti:
ootko se sama huijari-mato kuka huijasi dakotan emoa?
mä arvasin tän.... oon juu sama mato ... tosin mä en huijannut ja asia on jo kauan sitten sovittu... oliko vielä jotain muuta kysyttävää nimettömänä? :flower:
etpä se sinäkään nimellä täällä kulje..ihan sama se on kun mä nyt vaihdan vieras nikin paikalle vaikka saara.ja sä oot kastemato.samalla viivalla ollaan,nimetön se sinäkin tällä palstalla oot.ellei sun oikea nimi tosiaan oo toi kastemato.
 

Yhteistyössä