Niinpä ja kiitoksia!parempi myöhään kuin ei silloinkaan. Onnea. Maistraatissa mekin mentiin naimisiin aikanaan
Niinpä ja kiitoksia!parempi myöhään kuin ei silloinkaan. Onnea. Maistraatissa mekin mentiin naimisiin aikanaan
KiitosAlkuperäinen kirjoittaja Rähinä-Reetta;26382258:Onnittelut!
Jaa-a. Etpä tiedä, minä en pudottanut saippuaa.Harmaa vieras on taas pudottanut saippuan aamulla.
Onneksi minä tiedän, miten asiat oikeasti ovat ja todelliset realiteetit.
Menehän sinä anorektikko nukkumaan, äläkä sekoa yhtään mihinkään. Minä tuon "pikkupomon" tunnen.Alkuperäinen kirjoittaja röppö;26382364:Surkeaa on vain sun sun surkea olosi joka sun tekstistäs huokuu..
Heei ehkä joku sutkin huolii vielä..tai sit ei.
No en tosiaankaan ole , muistelet vallan eri ihmistä...Sähän oot se sama mies joka oli ihastunut naisensa ystävään ja jakanut tämän kanssa intiimin hetkenkin!
Kiitos onnittelijoille!Alkuperäinen kirjoittaja Miä;26382656:Aww, vähän myöhäiset onnittelut :heart:
Mieti sitä. Ensinnäkin on surkeaa ilmoittaa tärkeästä tapahtumasta TÄNNE!Mistäköhän sinä mahdat minut tuntea ?
Kiitos kaikille !Jaahas, heti kerrot mikä oli se jälkiruoka kun tuollaisen sai aikaan
Onnea oikein paljon avioparille :heart::flower:!!!
Äläs nyt, mä sain kanssa satikutia, kun kehtasin iloita palstalla syntyneestä lapsesta Jos täällä jostain iloitsee, niin ei kuulemma ole ystäviä...Jos sinä OIKEASTI minut tuntisit, et kyselisi kahta viimeistä kysymystä.
Ja mikään ei ole pielessä, kai sitä ihminen saa palstalle kirjoittaa, vaikka kaikki olisi hyvin.
Ihmettelen vaan, mikä tarve sinulla on väittää tuntevasti minut.