Ai niin, eilen kuumetta ja tänään ei :O

Pojalla nousi kuume yhtäkkiä 40 päikkäreitten jälkeen ja laski sitten 37.8. Eilen aamulla oli hieman lämpöä. Mutta outoa on että tänään ei ole ollut mitn, poika ihan normaali, ulkoiltu yms. Ihan kuin eilen ei olisi ollut mitn.. Mistä tuo äkillinen kuume voisi johtua? Kenelläkään tapahtunut samoin? Tietysti hyvä että ei ole kuumetta mutta outoa :eek:
 
meillä oli pojalla to iltana lähemmäs 40 kuumetta, yön oli kuuma kun saunan kiuas ei ees panadoli auttanu, aamul lämpöö 37,8 ja päiväl ei enään mitään. Oon kans ihmetelly et mikä tauti tää tämmönen on. Tänään ollu ihan normaali ja oli melki koko päivän pihal
 
Ahaa muillakin :eek: . Niin outoa, tänään oon mittaillut ahkerasti pojan lämpöä ja ei mitn. Täytyy varmaan joskus lääkäriltä tai joltain kysyä että mistä mahtaa johtua. Tänään aamulla olin niin varma että on kuumetta pojalla ja varauduin jo että mittari näyttäisi 38 vähintään. Terve poika toistaiseksi :)
 
vieras
Juu meilläkin toissa viikolla tytölläpäikäärien jälkeen kuumetta 38.7 ja sen jälkeen pientälämpöä ja valitteli masua.sitte ei mitään muutamiin päiviin ja sitte alkoi nuha ja kova yskä..
 

Yhteistyössä