Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Wide:Kirjoitit aloituksen tavalla että olet ollut hermona siellä, huutomerkkejä perässä ym.
Kirjoitustyyli ilmaisee aika paljon vai mitä?
Alkuperäinen kirjoittaja Wide:Kirjoitit aloituksen tavalla että olet ollut hermona siellä, huutomerkkejä perässä ym.
Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:No mutta Wide. Kerro ihmeessä miten itse olisit toiminut tilanteessa?
Alkuperäinen kirjoittaja Tää on kyllä turha kommentti:Miten mulle heti tulee mieleen, että ap on yhden lapsen äiti? Vaikka periaatteessa olen samaa mieltä, että ihmisten pitäis pistää muksunsa kuriin, niiin kuiteskin ottaa aivoon tuo "minulla on YKSI täydellinen lapsi" -asenne...
Alkuperäinen kirjoittaja Tää on kyllä turha kommentti:Miten mulle heti tulee mieleen, että ap on yhden lapsen äiti? Vaikka periaatteessa olen samaa mieltä, että ihmisten pitäis pistää muksunsa kuriin, niiin kuiteskin ottaa aivoon tuo "minulla on YKSI täydellinen lapsi" -asenne...
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Alkuperäinen kirjoittaja Tää on kyllä turha kommentti:Miten mulle heti tulee mieleen, että ap on yhden lapsen äiti? Vaikka periaatteessa olen samaa mieltä, että ihmisten pitäis pistää muksunsa kuriin, niiin kuiteskin ottaa aivoon tuo "minulla on YKSI täydellinen lapsi" -asenne...
Oli niitä lapsia 1 tai 13 kappaletta, niin joku roti niilläkin pitää olla. Vai saako useampi lapsisten perheiden lapset käyttäytyä automaattisesti huonommin?
Alkuperäinen kirjoittaja Justhan...:mää sanoin, että tää on turha kommentti. Minen vaan ymmärrä yksilapsisia.
Alkuperäinen kirjoittaja Justhan...:Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Alkuperäinen kirjoittaja Tää on kyllä turha kommentti:Miten mulle heti tulee mieleen, että ap on yhden lapsen äiti? Vaikka periaatteessa olen samaa mieltä, että ihmisten pitäis pistää muksunsa kuriin, niiin kuiteskin ottaa aivoon tuo "minulla on YKSI täydellinen lapsi" -asenne...
Oli niitä lapsia 1 tai 13 kappaletta, niin joku roti niilläkin pitää olla. Vai saako useampi lapsisten perheiden lapset käyttäytyä automaattisesti huonommin?
mää sanoin, että tää on turha kommentti. Minen vaan ymmärrä yksilapsisia.
Alkuperäinen kirjoittaja Mari:No joo ne penskat oli ehkä hieman huonokäytöksisiä, mutta entäpä omasi käytös? Eikö lapsesi osaa yhtään pitää puoliaan vaan antaa muiden mätkiä ihan miten tahtoo.... ongelmia sinunkin pumpulissa kasvatetulla lapsella on tällä menolla vielä edessään!
Alkuperäinen kirjoittaja Mari:No joo ne penskat oli ehkä hieman huonokäytöksisiä, mutta entäpä omasi käytös? Eikö lapsesi osaa yhtään pitää puoliaan vaan antaa muiden mätkiä ihan miten tahtoo.... ongelmia sinunkin pumpulissa kasvatetulla lapsella on tällä menolla vielä edessään!
Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:Alkuperäinen kirjoittaja Mari:No joo ne penskat oli ehkä hieman huonokäytöksisiä, mutta entäpä omasi käytös? Eikö lapsesi osaa yhtään pitää puoliaan vaan antaa muiden mätkiä ihan miten tahtoo.... ongelmia sinunkin pumpulissa kasvatetulla lapsella on tällä menolla vielä edessään!
ja siitähän mukava soppa syntyisi jos ap:n lapsi olisi iskenyt nyrkillä 2veetä. Mitähän täällä olisi sitten sanottu.![]()