Ai kun ihanaa kun on kaksi lasta:)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pikkuneiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pikkuneiti

Vieras
On tilaa asunnossa, aikaa itelle, lapset saa hoitoon kun haluaa, lapset on jo vaippaiän ohittaneet, on varaa ostaa kaikenlaista lapsille ja itelle, on varaa harrastaa, on aikaa molemmille yhtä paljon ja pystyy helposti liikkumaan kahden lapsen kanssa. Keille muille riittää kaksi lasta?

joo, onhan tuo ihan näppärää, aamulla, kun pienempi alkaa kinuaan pisulle, ni sanoo vaan isommalle että käytäppä siskoa pissalla :/ saa ite koisia hetken pidempään..jos olis vaan yks, ni tarttis ite nousta ja lähtä avittaan ne pisu hommat :D

Toistaiseksi nämä kaksi riittävät (alle 2-vuotiaita). Katsotaan sitten joskus. Mulla onkin nyt ihan kamala raskaudenpelko vaikka on kierukka. Kolmas jos tulisi niin joutuis jo autoakin vaihtamaan.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.05.2007 klo 21:45 Jimida kirjoitti:
Toistaiseksi nämä kaksi riittävät (alle 2-vuotiaita). Katsotaan sitten joskus. Mulla onkin nyt ihan kamala raskaudenpelko vaikka on kierukka. Kolmas jos tulisi niin joutuis jo autoakin vaihtamaan.
:D niimpä!!

Ihanaa, kun on vaan yksi lapsi,joka jo niin iso, että osaa laittaa itse voileipänsä, lukea iltasatunsa ja käydä suihkussa. Ja kuitenkin tulee vielä syliin, halii ja pussaa ja sanoo, että oot maailman paras äiti :heart:

Mut ajatteles kuinka paljon simppelimpää sun elämäs olis ilman lapsia? Ois AINA aikaa itselle. Rahat taatusti riittäis kaikkeen. Asunnossa ois siistimpää ja tilaa vaikka muille jakaa. Ei tarttis viedä ketään hoitoon jne.

Yhteistyössä