Ai ku ihanaa!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nam
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

nam

Vieras
Meillä on miehen kanssa nami-iltapala! :p

Tein äsken tosi helppoja pestoneliöitä: lehtitaikinan päällä tomaattia, kinkkua, ananasta ja juustoa. Ja tietty pestokastiketta. :)

Nami!! Hyvä idea! Vähän niinkuin lämpimät leivät, mutta taitaapi nuo lehtitaikinaneliöt olla jokseenkin epäterveellisempiä kuin ruisleivät... :) :)

Mutta kokeilen ehdottomasti!! :)

Ihania juttuja. Meillä ei syödä nyt mitään. Laihdutan. Olo on sellainen, etten voi enää koskaan nauttia esim. pestoneliöistä... Läski mikä läski, minä siis...

Alkuperäinen kirjoittaja a:
Nami!! Hyvä idea! Vähän niinkuin lämpimät leivät, mutta taitaapi nuo lehtitaikinaneliöt olla jokseenkin epäterveellisempiä kuin ruisleivät... :) :)

Mutta kokeilen ehdottomasti!! :)

Joo, ei ollut kyllä mun resepti, vaan "ruokaohjeita a la marie"- sivuilta. Mutta kannattaa kokeilla ehdottomasti. Joskus harvoin kun tekee, saa ollakin vähän epäterveellistä. ;)

Alkuperäinen kirjoittaja d:
Ihania juttuja. Meillä ei syödä nyt mitään. Laihdutan. Olo on sellainen, etten voi enää koskaan nauttia esim. pestoneliöistä... Läski mikä läski, minä siis...

Älä nyt. Kyllä sä voit sitten joskus, kun ei tarvitse laihduttaa enää. Vaikka laihduttajanhan pitäisikin muuttaa ne ruokailutottumukset pysyviksi, ettei paino tule takaisin, saa sitä joskus jotain nauttia. Se on mielelle hyväksi. :)

Yhteistyössä