Ai kamala kun välillä iskee kauhea hellyyden kaipuu, snif

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja haluaa hellyyttä aina välillä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

haluaa hellyyttä aina välillä

Vieras
Erosta on vasta vähän aikaa ja asutaan siis lapsen kanssa nyt kaksin ja ei mulle tää elo ilman miestä mitään kamalan raastavaa ole, osaa elää ilman miestäkin, mutta välillä iskee ihan kamala hellyyden ja rakkauden kaipuu.

Höh, siihen tottuu..

Ota mun, se on koko ajan kimpussa, nytkin tossa hieromassa olkapäitä ja mä en jaksais. Onneks se ei puhu Suomee, ei tartte turhanpäiten loukata :D

Alkuperäinen kirjoittaja Anna:
Höh, siihen tottuu..

Ota mun, se on koko ajan kimpussa, nytkin tossa hieromassa olkapäitä ja mä en jaksais. Onneks se ei puhu Suomee, ei tartte turhanpäiten loukata :D

Joo en mä halua että joku koko ajan olisi kimpussa :)

Mä oon jo kylmettänyt itteni.. Naimisissa olen, mutta koskaan en saa toivomaani hellyyttä enkä hirveen usein seksiäkään. :( Että ole Anna vain onnellisista onnellisin...

Alkuperäinen kirjoittaja kili:
Mä oon jo kylmettänyt itteni.. Naimisissa olen, mutta koskaan en saa toivomaani hellyyttä enkä hirveen usein seksiäkään. :( Että ole Anna vain onnellisista onnellisin...

No mullakin oli pitkään jo tuota hellyyden puutetta parisuhteen aikanakin. Mies itse koko ajan valitti kun ei saa muka tarpeeksi hellyyttä, mutta ei se sitä kyllä itsekään koskaan antanut.

Yhteistyössä