Kun vauvakuume yltyy liiaksi?

Olen uusi tällä palstalla, ja en oikein tiennyt mihin ketjuun kirjoittaa. Tässä vuoden sisään vauvakuume on yltynyt niin pahaksi, etten välillä enää tiedä mitä tehdä. Ikää on nyt 27v, ja ekaa lasta yritetään.

Muissa ketjuissa lähinnä pohditaan siitä miten tulla raskaaksi mahdollisimman nopeasti, missä vaiheessa kierto on yms yms. Itse en jotenkin halua ajatella asiaa lääketieteellisesti, vaan enemmänkin tunnepohjalta. Se lapsi on tullakseen jos tulee, on ainakin vielä mun mielipide. Saa nähdä mitä mietin parin kuukauden päästä jos vielä silloinkaan ei onnista.

Tiedättekö te sen tunteen kun vaikka kaupassa rattaissa istuva lapsi nauraa sulle, ja sydän sulaa? Itse olen tavaratalossa töissä, ja tää alkaa olla jo työtä haittaavaa. Eli aina jos asiakkaalla on pieni lapsi mukana, mä alan leperrellä ensin sille lapselle, ja vasta viiden minuutin jälkeen muistan alkaa palvella niitä vanhempia. Tämä lapsen kaipuu raastaa mua, enkä välillä tiedä miten jaksan. Raskaana olevat saa mut tuntemaan suuretonta kateutta, samoin pikkulasten vanhemmille olen kateellinen.

Tällä hetkellä tuntuu, että jos joku toisi mulle lapsen hoitoon, en varmaan pystyisi keskittymään enää omaan elämääni ollenkaan. Kuume on yltyntyt ihan liian pahaksi, enkä tiedä miten tästä pitäisi jatkaa. Jos tulen ikinä raskaaksi, en kuitenkaan saa sitä omaa lasta vähintään 9 kuukauteen. Ihan hirvittävän pitkä aika odottaa, en mä jaksa!!

Miten te pärjäätte kuumeen kanssa, onko tähän jotain lääkettä? :ashamed:
 
Ite raskaana olen huokaillu, että eikö se ihmisen kantoaika vois olla kans semmoinen kymmenkunta viikkoa, että sen vielä jaksaiskin. Mutta se on lähinnä niistä vaivoista kiinni.

Että olen kyllä muuten sitä mieltä, että on oikein aiheellista joutua sopeutumaan lapsensa syntymään riittävän pitkään. Kun on se kuitenkin erään verran iso asia...
 
Kyllä tuohon kuumeeseen ei taida hirmusti "lääkettä" löytyä..muuta kuin se vaavi:heart:..ja se 9kk:tta menee kyllä aika nopsaan, huomaat sitten=)..

Toivon siulle sitä plussaa r-testiin!!:heart: ..mutta älä jää liian pitkäksi aikaa odottelemaan, jos vaavia ei yrittämästä huolimatta kuulu..vaikka tunnepohjalta sanoitkin tämän asian menevän, voi jotain ongelmaa olla siussa tai partrenissa ja asiat on hyvä tutkia..

Oikein hyvää jatkoa siulle ja talven odotusta!!=)
 
Sehän siinä onkin, että tiedän kyllä millä tämä lähtee, ainoastaan vauvalla. Aiemmin mulla on ollut vain korkeita kissanpentu tai koiranpentukuumeita, ja ratkaisu niihin on aina löytynyt. Mutta koirapennunkin odotus on suhteellisen lyhyt aika verrattuna vauvan odottamiseen, varsinkin kun itse odottaminenkaan ei ole vielä alkanut.

haluaisin todella ottaa kavereiden lapsia hoitoon, mutta pelkään vauvakuumeen vaan pahentuvan, tosin epäilen onko se enää mahdollista paheta. Tää on tuskaa.
 

Yhteistyössä