Ai että olen onnellinen kun sain viimein hiukset pois matosta! Huippuvinkki

Meillä on olohuoneessa sellainen plyyssimäinen (?) tai sitten ei mutta jokatapauksessa matto, joka imee kaikki hiukset itseensä. Ne on ihan mahdoton imuroida irti (paljon pitkiä karvoja) ja vaikka miten kauan imuroin samaa kohtaa niin en saa kaikkia pois.

Mä tykkään siitä matosta paljon mutta olen miettinyt jos antaisi sen pois ja etsisin jonkin mihin karvat ei tartu.

Mutta, selailin nettiä ja löysin ihan huippuvinkin!!! Kostuta kumihanska vesihanan alla ja pyyhi sillä mattoa. Pian karvat oli sievässä nipussa:ROFLMAO:
Sain ne tosi vaivattomasti pois kun imuroin ne karvamytyt!

Matto saa jäädä ja ihan silmät lepää kun katselen sitä, se on täysin puhdas:love:
 
vierailija
Erittäin hyvä imurinsuulake eläintalouteen tai muuten karvaongelmista kärsiville löytyy ja toimii 99%
Twinner imurin suulake. Hintakaan ei paha ja sopii lähes kaikkiin imureihin (dysonissa vaatii vähän säätämistä)

Meillä kokeiltu myös nämä kumilasta, kosteat kumihanskat yms. ja niillekin on edelleen käyttöä esim. vaatteissa.
 
  • Tykkää
Reactions: Sluibailija
vierailija
Olin tulossa ehdottamaan maalarinteippiä, mutta joku toinen ehti ensin. :sneaky:
Siivousmoppi on toinen tavara, johon tarttuu helposti kaikenlaista. :eek: esim. Sini-mopin pohjassa on tarranauhat, joihin moppikangas kiinnitetään. Tarroista saa kaikki hiukset, karvat, langanpätkät ym helposti pois samanlaisella tarralla! Siis vain samanlaisella tarranauhan karhealla puolella, ei pehmeällä.
 

Yhteistyössä