A
ap
Vieras
Unohdin eilen illalla puol pulloo Suomi viinaa pakastimeen, ja aamulla kun otin pullon pois pakastimesta, se oli täysin jäätyny.. Mä kun oon kuvitellu, että viina ei jäädy =)
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja meah:Ei sen kai pitäis jäätyä. (Paljon suomi-viinassa on voltteja?)
Alkoon valittamaan vaan...![]()
Alkuperäinen kirjoittaja joo:joo, kyl joku on tainnu sitä laimentaa! Maistamalla se selviää! Siis sittenkun pullo on sulanu...
Aika mahdotonta,että sitä joku olis lantrannu. olin yksin kotona
Kyllä se 32% (mukamas) Leijona menee jäähän meidän normi pakastimessa -21C ehkä se on lantrattu kurantiks, mutta en jaksa mennä valittamaan! Avaamaton alkon pullo, ei tarvii ihmetellä poikien juttuja: Juotiin leijona pullot pohjiksi ja mentiin baariin! Ostan jatkossakin finlandia vodkaa, se ei ole mennyt vielä ikinä jäähän!!!
Jos nyt vaikka tarkistat sen postauksen päivämäärän alkuun.Jos nyt vaikka tarkistat sen lämpömittaris alkuun.
Jos nyt vaikka tarkistat sen postauksen päivämäärän alkuun.
Kuka säilyttää viinaa pakastimessa ja miksi?
Kyllä se säilyy ihan huoneenlämmössä.
Kyllä tommonen 32% vesi jäätyykin.Joko teillä on ihan helvetillisen kylmä pakastin tai sitten joku on lantrannu pulloon vettä sekaan.
Jos perheessä on teinejä niin veikkaan viimeistä (nimim. itsekin joskus teini)