Ai että ...mulla on sitten ihana veli...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Henrietta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja memmu89:
Alkuperäinen kirjoittaja Henrietta:
mun veli on vetänyt herneen nenään koska seurustelen tumma ihoisen kanssa..kyllä jaksaa aina kertoa jonkun "hauskan" rasismi vitsin. :attn:

Joo mun veli on myös rasisti..

todella raivostuttavaa. mutta en jaksa kauheasti välittää mitä hää sannoo,aina ollu yks v***upää mua kohtaan.

Juu sillain pitäis ollakkin että toisesta korvasta sisään ja niin edespäin.Meillä alkoi tää kanssa oikein kunnolla siitä kun aloitti ekan lapseni saatuani aina huomauttamaan mun kiloista,,,rasittavaa.

Alkuperäinen kirjoittaja LepikonHeta:
Osallistun, välit poikki kaikkiin sisariin+äitiin. :kieh:

beesaan..paitsi siskon kans tuun toimeen.
ja äitinki kans JOSKUS.

No, isä soittelee joskus. Muut ei. Edes tervehdi. Äitini kieltäytyy edes puhumasta omille lapsenlapsilleen, viimeksi lauantaina huitoi niitä kauemmas kun iloissaan mummiaan vastaan menivät. |O

Alkuperäinen kirjoittaja Dietorelle:
mun työkaverilla on tuollainen sisko että tavallaan hällä on aina etuoikeus.muut on olemassa vain häntä varten.

mulla kivat veljet joiden kanssa tosi hyvät välit.

good for u :)

jooo se on tosi ihanaa että joulunakin isolla porukalla kokoonnutaan. usein tehdään just porukalla kaikkea.mulla siis 3 veljeä ja kaikkien naiset myös ystäviämme.

tuntuu tosi kurjalta ettei saada suhteita toimimaan.

ap:n veljelllekin voisi sanoa suoraan että hei. minä en halua että mua johtaan käyttäydytään noin.

toki munkin keskimmäinen veli valittanut mun painosta aina. ei nykyäään enään.ehkä kasvanut. siis rutisi jo kun olin teini ja ihan tikku. mä olen kuittaillu sille takas välillä. mutta meillä aika rento ja läheinen suhde keskenään

Mun on pakko vähän omaa veljeäni hehkuttaa. Anteeksi näin alkuun.
Me asutaan eri kaupungeissa eli nähdään harvoin välit on ihan ok olleet. Nyt jouluna oltiin äidillä ja veljeni oli siellä ilman lapsi (lapset olivat äidillään) niin hän hoiti meidän neidin melkein täysin jouluaattona ja sekin että naureskeli kun pesi neidin kakkapepun, että tästä hänellä on jo aikaa veljen nuorin lapsi täyttää 13v.
Meidän neiti on 2v8kk, mutta hän on myös liikuntavammainen ja ei puhu kun omaa kieltään ja on todella valikoiva ihmisten suhteen. Veljeni kanssa neiti oli kun aina olisi hänen kanssaan ollut seurasi häntä joka paikkaan ja kun nähtiin vielä tapanina ja veljen lapsetkin oli oli neiti enonsa perään.
Minulle se oli ihanaa kun joku muukin kelpaa itseni lisäksi hänelle myös äitini kelopaa, mutta nyt jouluna veljeni oli hänen suosikki.
Siksi sanon tän kun mä olen todella vähän saanut apua tyttöön esim. mieheni sukulaisilta kukaan ei edes oikein ota syliin vaikka häntä ei pidä käsitellä mitenkään erikoisesti.
Taisi osa mennä vähän vierestäkin;-)

Aikas törkee veli sulla tosiaan.

Mä omaan kyl maailman ihanimman isobroidin.Se on aina välittänyt ja pitänyt musta huolen.Soitellaan monta kertaa viikossa ja puhutaan puhelimessa aina 30min-1h. Voidaan jutella melkein ihan mistä vaan. :heart:

mun veli on vetänyt herneen nenään koska seurustelen tumma ihoisen kanssa..kyllä jaksaa aina kertoa jonkun "hauskan" rasismi vitsin. :attn:

No onhan se sääli jos ei löydä valkoista miestä itsellee, vaan joutuu tyytymään jakojäännöksiin.

Yhteistyössä