Ai että minnuu sieppaa (sukulaisista)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja suivaantunut
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

suivaantunut

Vieras
Taas sukulaispurnausta mutta nyt alkaa mitta olemaan taas niin täynnä...
Mies on tehnyt tosi pitkiä työpäiviä ja koska hänen on pakko kulkea autolla työmatkat niin me ollaan oltu lasten kanssa lähinnä kotosalla koko alkukesä. Lapset on ihania ja nautin kyllä heidän kanssaan puuhailemisesta mutta kyllä joskus tekee mieli jutella jonkun aikuisen kanssa ja sitä paitsi jotenkin tuntuu olo vähän yksinäiseltä tänään, en tiiä miksi. Soittelin sit äidille josko olis tullut kahville niin ei jaksa, katellaan ens viikon alussa. No, sit sitin siskolle, ei jaksa, katellaan loppuviikosta. Viimeinen yritys veljelle, KAS! ei jaksa, viimeinen lomaviikko, ei jaksa lentää nyt missään kun täytyy levätä. No kuule lepää sinä perkeleen tollo ihan rauhassa! Eihän ketään tietenkään voi mihinkään pakottaa mutta kun täällä näyttää meininki nyt olevankin sellainen, että jos ollaan jotain vaille niin osataan kyllä aina soittaa!! Nyt loppui se hyväksikäyttö! Mukulat tuodaan tänne hoitoon aina kun hoitoapua tarvitaan ja se ol ollut tähän asti munkin puolelta ihan ok. Työkalut haetaan kaikki lainaan meiltä eikä mitään osteta itselle, yösija on aina löytynyt jos sitä on joku sisaruksista tarvinnut jne... Mä ymmärtäisin jos olisin pyytänyt jotain mieletöntä ja uhrauksia vaativaa palvelusta mutta v*ttu kupillinen kahvia, ei mitään muuta!! Argh! Mä oikeasti vaihdan meidän ulko-oven "Tervetuloa" -kyltin sellaiseen missä lukee "F*ck off".

Meillä on muuten hitosti tuttuja, joista tietää jo puhelimen soidessa, että ovat vailla jotakin. Mutta anna olla, jos itse tarvisit apua... Kumma kyllä, meiltä ei enää ehditä mukaan joka projektiin.

Alkuperäinen kirjoittaja Rosalie Hale:
Mistä tollasen Fuck Off kyltin sais? Vois sopii meidän oveen aika hyvin...

Rasittavia tollaset ihmiset, mä kyl vähentäisin reippaasti kanssakäymistä tai alkaisin perimään vuokraa työkaluista :kieh:

Eiks se ole jo vähentynyt ? Vai onko naama ollut Fuck Off.

Yhteistyössä