M
"Myy"
Vieras
Olen ollut mukana monta vuotta eräässä yhdistystoiminnassa. Siinä on ollut antoisat puolensa ja olen tehnyt sitä työtä lasten eteen. Nyt en enää jaksa sitä sontaa minkä yleensä asioiden järjestäjä saa niskaansa. Puheenjohtajana saat kiukuttelut ensin hallituksen jäseniltä kun pitää taas tehdä sitä ja tätä että saadaan asioita aikaan. Saati sitten että jäsenistöstä muista vanhemmista saisi apuja.Niin ja auta armias jos kaikki ei ole pilkulleen oikein, niin kyllä sitten ollaan kritisoimassa vieressä.
Ei auta miten paljon minulla olisi velvoitteita muuten elämässä ja miten vähän vapaa-aikaa tähän käytettäväksi. Tai miten paljon muut ovat olleet valmiita auttamaan. Paskan saat niskaan kun pj on aina viimesessä vastuussa kaikesta.
Nyt TODELLA alkaa riittää. En jaksa enää iloisena hoitaa tätä hommaa, hauskuus on kaikonnut aikaa sitten. Harmittaa toisaalta, mutta kunhan saan tämän homman pois niskastani niin kyllä mahtaa helpottaa. Minulla alkaa olla muidenkin asioiden kanssa henkinen jaksaminen tiukilla, tämän takia en aio sitä menettää.
Mitähän sitä tekee kaikella silla vapaa-ajalla sitten....
Ei auta miten paljon minulla olisi velvoitteita muuten elämässä ja miten vähän vapaa-aikaa tähän käytettäväksi. Tai miten paljon muut ovat olleet valmiita auttamaan. Paskan saat niskaan kun pj on aina viimesessä vastuussa kaikesta.
Nyt TODELLA alkaa riittää. En jaksa enää iloisena hoitaa tätä hommaa, hauskuus on kaikonnut aikaa sitten. Harmittaa toisaalta, mutta kunhan saan tämän homman pois niskastani niin kyllä mahtaa helpottaa. Minulla alkaa olla muidenkin asioiden kanssa henkinen jaksaminen tiukilla, tämän takia en aio sitä menettää.
Mitähän sitä tekee kaikella silla vapaa-ajalla sitten....