Taisin just päättää että yksi pitkäaikainen asia elämässäni on saanut tulla tiensä päähän.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Myy"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"Myy"

Vieras
Olen ollut mukana monta vuotta eräässä yhdistystoiminnassa. Siinä on ollut antoisat puolensa ja olen tehnyt sitä työtä lasten eteen. Nyt en enää jaksa sitä sontaa minkä yleensä asioiden järjestäjä saa niskaansa. Puheenjohtajana saat kiukuttelut ensin hallituksen jäseniltä kun pitää taas tehdä sitä ja tätä että saadaan asioita aikaan. Saati sitten että jäsenistöstä muista vanhemmista saisi apuja.Niin ja auta armias jos kaikki ei ole pilkulleen oikein, niin kyllä sitten ollaan kritisoimassa vieressä.

Ei auta miten paljon minulla olisi velvoitteita muuten elämässä ja miten vähän vapaa-aikaa tähän käytettäväksi. Tai miten paljon muut ovat olleet valmiita auttamaan. Paskan saat niskaan kun pj on aina viimesessä vastuussa kaikesta.

Nyt TODELLA alkaa riittää. En jaksa enää iloisena hoitaa tätä hommaa, hauskuus on kaikonnut aikaa sitten. Harmittaa toisaalta, mutta kunhan saan tämän homman pois niskastani niin kyllä mahtaa helpottaa. Minulla alkaa olla muidenkin asioiden kanssa henkinen jaksaminen tiukilla, tämän takia en aio sitä menettää.

Mitähän sitä tekee kaikella silla vapaa-ajalla sitten.... :)

Ymmärrän hyvin.
Mä lopetin toiminnan virkanaiset-yhdistyksen sisäisen juoruilun ja arvohierarkian takia. Oli niin naurettavaa kuinka naiset nokkivat toisiaan, huono maku jäi mutta paljon siinä "sisaristaan" oppi. :)

Olin tämän saman pulman edessä jo vuosi sitten, mutta nyt asiat ovat vahvistuneet vielä siitä vuoden takaisesta tilanteesta.

Tässä on vaan päätettävä että laittaako oman hyvinvoinnin epäitsekkyyden edelle. Ei ole kovin helppoa saada ketään hoitamaan tuota hommaa ja jään oitis pois jos siihen joku löydetään. En vain haluaisi että toiminta lakkaa vetäjän puutteessa. Tämä oli se syy miksi en lähtenyt jo vuosi sitten. :(

[QUOTE="Myy";25948568]Olin tämän saman pulman edessä jo vuosi sitten, mutta nyt asiat ovat vahvistuneet vielä siitä vuoden takaisesta tilanteesta.

Tässä on vaan päätettävä että laittaako oman hyvinvoinnin epäitsekkyyden edelle. [/QUOTE]

Oma hyvinvointi kannattaa asettaa etusijalle.

[QUOTE="vieras";25948576]Oma hyvinvointi kannattaa asettaa etusijalle.[/QUOTE]

No nyt olen alkanut vahvasti tähän suuntaan kallistua, tämä päivä olis vielä aikaa tehdä päätös.

Muut ovat tyylikkäästi antaneet minun olla se kärsivä osapuoli ja kasanneet vielä lisää skeidaa mun niskaan tässä toimessa. Nyt jos tästä lähden, mihin minulla on ihan tällä hetkellä ihan oikeuskin kun toimikausi on katkolla, niin tämä kaikki kaatuu muiden niskaan. Mietin vaan että ei toisaalta ole kovin reilua tehdä samaa nyt muille kuin mitä minulle on tehty. Mukana on kuitenkin jokunen joka ei ole sitä ansainnut muiden mukana.

Yhteistyössä