Oleppas hyvä. Mukavaa eläinpuisto päivää teille. Kannattaa muuten ottaa siihen alle joku viltti tai lampaantalja tms niin on lämpimämpi ja mukavampi istua.
Juu, aika varattuja ne ovat tosiaan kesäaikaan. Mutta mitä me ollaan syksyllä, talvella ja keväällä siellä käyty ( asutaan sen verran lähellä että tulee mukavia päivänretkiä tehtyä ) niin kärryjä on kyllä silloin vaikka kuinka tarjolla.
Ja mukavampi muutenkin mennä siellä kun on vähemmän ihmisiä ja rauhallisempaa.