ähtärin eläinpuistosta

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja m
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Juu, aika varattuja ne ovat tosiaan kesäaikaan. Mutta mitä me ollaan syksyllä, talvella ja keväällä siellä käyty ( asutaan sen verran lähellä että tulee mukavia päivänretkiä tehtyä ) niin kärryjä on kyllä silloin vaikka kuinka tarjolla.

Ja mukavampi muutenkin mennä siellä kun on vähemmän ihmisiä ja rauhallisempaa.
 

Yhteistyössä