Ahistaako

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "joku vaan"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

"joku vaan"

Vieras
Ketään tää vuodenaika???? Mua ahistaa ja pahasti. Koko päivän vaan pimeetä ja harmaata ja aamusta iltaan sataa vaan vettä.Pakko olla koko päivä lapsen kanssa sisällä, ku ei ulos voi mennä.:-( Ahistaa ja väsyttää kokoajan.:'( Tulis jo kesä ja lämpimät aurinkoiset päivät.:-D Tai tulis jo ees lumi maahan, ni päästäis lumiukkoja tekemään pihalle.:-D:-D:-D Mikä teitä auttaa jaksamaan pirteänä läpi tämän vuodenajan????

On inhottavaa, meet käymään kaupassa ni on vielä valoisaa, tuut puolen tunnin päästä kaupasta pihalle ja on jo pilkkupimeää :( Tulis edes lunta ni olis vähän valoisampaa.

Aina kastuu ku menee pihalle...

EI! Saa laitella kynttilöitä ja lojua kotosalla, ei ole yhtään vuodenaikaa joka sais mun mielentilan värähtämään negatiiviseks.

Menkää jonnekin hoploppiin, kylpylään, uimahalliin tms.? Niissä on kunnon valaistus ja iloinen tunnelma.

Toissapäivänä käytiin kyllä koko perhe hoplopissa, ku pakko oli keksiä jotai piristettä näihin päiviin.;-) Mutta ei sielläkään kauheen useesti voi käyä, ku liput niin kalliit.:'( Muuten kyllä.:-D:-D:-D Toisaalta täs pimeydessä on kiva tunnelma, ku katulamput loistaa. Ja joo, itse tein samaa, kun itsekseni elelin, ni laitoin joka huoneeseen kynttilöitä palamaan, laitoin panhuilumusiikkia soimaan ja vaan nautin. ??? Mutta ei sitä enää voi kynttilöitä asuntoon levitellä, kun on toi pieni muksu... Eiköhän se lumikin sieltä kohtapuoliin jo tuu.;-)

Toivon kovasti, että koko talvi olisi lumeton. Sitä enemmän ahdistaa, mitä kylmempi on. Meen aina huonoon kuntoon kun on kylmää. Kroonista väsymysoireyhtymää on epäilty.

Yhteistyössä