H
harmaillen purkaen
Vieras
Mulla on niin kätetty olo. Hyvä ystäväni tai ainakin pidin häntä ystävänäni käyttäytyy omituisesti. minulla on sillainen olo että kun viime aikoina minusta ei ole hänelle ollut hyötyä niin sitten hän ei pidä yhtyttä ja käyttäytyy niin kuin olisi suuttunut minulle jostain. Sillaisia pieniä näpäytyksiä huomaan että olen hänelle täysin saman tekevää tällä hetkellä.
ahistaa ihan kauheesti ja tiedän että seuraavaksi kun hän saa taas minusta jotain hyvätyä irti niin taas olen olemassa hänelle.
Ja hän tietää että olen aika erakko kotiäiti eli kaveri piiri on aika pieni.
Mistä löytää sillaisa kavereita jotka eivät vaan yritä hyötyä vaan olisi aitoa kaveruutta. yksinäisyys painaa joka päivä. välillä saattaa mennä viikko etten näe yhtään vierasta ihmistä vaan ainoastaan omaa perhettä.
anteeksi vuodatus mutta pakko oli johonkin purkaa tätä ahdistusta
ahistaa ihan kauheesti ja tiedän että seuraavaksi kun hän saa taas minusta jotain hyvätyä irti niin taas olen olemassa hänelle.
Ja hän tietää että olen aika erakko kotiäiti eli kaveri piiri on aika pieni.
Mistä löytää sillaisa kavereita jotka eivät vaan yritä hyötyä vaan olisi aitoa kaveruutta. yksinäisyys painaa joka päivä. välillä saattaa mennä viikko etten näe yhtään vierasta ihmistä vaan ainoastaan omaa perhettä.
anteeksi vuodatus mutta pakko oli johonkin purkaa tätä ahdistusta