En ole vielä kauan potenut näitä ahdistuksen oireita, mutta alkaa nyt jo hermot mennä. Vaihdoin pillerit noin kuukaisi sitten yasmineista merciloneihin. Ehdin syödä merciloneja viikon, kun alkoi päivittäinen päänsärky, joka meni sittemmin ohi. Nyt viime viikolla alkoi tulla ihmeellisiä ajatuksia, maailmanlopusta ja auringon sammumisesta. Siitä asti joka päivä ne ovat mielessä ja vaikka kuinka niitä yritän itselleni selittää, ei se ahdistus lähde millään pois. Vielä tähän päälle tuli eroahdistus miehestä. Minun pitäisi päästä kouluun, mutta tuntuu etten jaksa nousta sängystä ylös, saati suoriutua päivän askareista. Minulla on lapsi, 1v 3kk, jonka asiat ovat kyllä hyvin, saa ruokaa ja hyvää hoitoa. Itsestäni vaan en jaksa enää huolehtia.
Päivät menee itkeskellessä ja miettiessä sitä maailmanloppua, joka ei tasan minun elinaikanani tule, mutta minkäs teet kun se päässä pyörii. Kaiken huippu oli pari päivää sitten kaupassa, kun tuli paniikkikohtaus. Yritä siinä kassajonossa seistä ja odottaa vuoroa, kun hiki valuu ja tuntuu että pakko päästä pois. Rintaa painaa ja tuntuu ettei saa henkeä.
Onko tämä kiitos siitä, että halusin vaihtaa pillerit halvempiin?
Haluaisin niin kovasti nauttia tytöstä ja elämästä, mutta tällä hetkellä se tuntuu niin kaukaiselta haaveelta.