AHDISTUKSESTA

Eestlanna Savanna

Aktiivinen jäsen
01.11.2007
38 773
0
36
Eli :ashamed:
Kertokaa ihan oikeasti kokemuksista mikä lääke teille autoi,viikon päästä lääkäri,mutta hän on tommonen lääkäri joka ei halua antaa mulle mitään muuta kun opamoxia,aina mun pitäis pyytä häneltä lääke ja sanoa lääkeiden nimi |O niin kuin mä olen lääkäri ja tiedän enemmän mikä sovi ja mitä ei.
Silloin kun soitin viimeks hänelle ja sanoin että haluan lääkitystä,hän sanoi taas ,,Ei ole,, mä sanoin sitten että mitä jos kokeilen cymbalta ja arvakaa mitä hän sanoi ,,ai semmonen,voit sä kokeilla jos haluat :kieh: :headwall:

Oikeasti olen niin vihainen ensiks he laitoivat mua kun mies valehteli (xxxxx paikaan)ja nyt kun tarvitsen tukea,terapia sen jälkeen,en saa mistään,enkä saa lääkeitä edes helposti,mä en tajua tä koko systeemi :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:
Alkuperäinen kirjoittaja ristiriita:
Itse syön Levozinia unettomuuteen ja ahdistukseen. En kyllä suosittele kenellekään, sen verran zombiksi pistää.

mä olen opamoxin jälkeen zombi :ashamed:

Bentsodiatsepiinit aiheuttavat keskushermostoon vaikuttavina lääkkeina usein tuota zombiutta. Millä annostuksella syöt opamoxia? Kauanko olet sitä syönyt? Usein hoidon alussa tuo vaikutus on vahva, mutta melko pian elimistö tottuu siihen, ja jos ei, niin kannattaa kokeilla annoksen pienentämistä.

Itse syön Levozinia unettomuuteen ja ahdistukseen. En kyllä suosittele kenellekään, sen verran zombiksi pistää.

mä olen opamoxin jälkeen zombi :ashamed:

Bentsodiatsepiinit aiheuttavat keskushermostoon vaikuttavina lääkkeina usein tuota zombiutta. Millä annostuksella syöt opamoxia? Kauanko olet sitä syönyt? Usein hoidon alussa tuo vaikutus on vahva, mutta melko pian elimistö tottuu siihen, ja jos ei, niin kannattaa kokeilla annoksen pienentämistä.

15mg tai 30 joskus syön jo yli 7kk :/ päiviä ilman opamoxia on tuskallisia :ashamed:

Yli 7kk kuulostaa todella pitkältä ajalta tuon ryhmän lääkkeillä. Mutta itsekin suosittelisin toista lääkäriä, ja mahdollisesti opamoxista vieroittautumista asteittain. Mene ja katso mitä toinen lääkäri on mieltä tilanteesta :) Missään nimessä ei saa lopettaa lääkkeen syömistä kuin seinään, sillä vieroitusoireet iskevät päälle. Lääkeannosta pitäisi pienentää pikkuhiljaa.

Yli 7kk kuulostaa todella pitkältä ajalta tuon ryhmän lääkkeillä. Mutta itsekin suosittelisin toista lääkäriä, ja mahdollisesti opamoxista vieroittautumista asteittain. Mene ja katso mitä toinen lääkäri on mieltä tilanteesta :) Missään nimessä ei saa lopettaa lääkkeen syömistä kuin seinään, sillä vieroitusoireet iskevät päälle. Lääkeannosta pitäisi pienentää pikkuhiljaa.

juu :(

Vastaan tähän vaikka onkin jo myöhä...Mulla on sama ongelma, en pärjää päivääkään ilman Opaa...Oon koettanu olla ilman mut siitä seuraa järkyttävä hermostuneisuus, niinku varmaan tiedätkin. Mulla on lääkkeenä Mirtazapin Actavis., kokemusta myös Sepramista ja Seromexista...Toivottavasti saat jonkin hyvän lääkityksen!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Vastaan tähän vaikka onkin jo myöhä...Mulla on sama ongelma, en pärjää päivääkään ilman Opaa...Oon koettanu olla ilman mut siitä seuraa järkyttävä hermostuneisuus, niinku varmaan tiedätkin. Mulla on lääkkeenä Mirtazapin Actavis., kokemusta myös Sepramista ja Seromexista...Toivottavasti saat jonkin hyvän lääkityksen!

:hug: ymmärrän :/

vaihtoehtoja on mm.
-cipralex, cipramil, seroxat, remeron, aurorix, cymbalta, efexor, ixel, zoloft jne. (masennuslääkkeitä)
-seroquel, risperdal, peratsin (neurolepteja)

Alkuperäinen kirjoittaja plaaaa:
mä unettomuuteen/ahdistukseen tenox 20mg ja auttoi tosi hyvin..

minkäläinen lääke se on onko se siis sama kuin opamox vai niin kuin tavalliset masennuslääket,eli voiko niistä tulla riippuvuus? :hug:

Se on uni- ja rauhoittavalääke eli bentso kuten opamoxikin eli riippuvuusriski on sekä toleranssin nousu riski. EI ole masennuslääke.

Alkuperäinen kirjoittaja koli:
vaihtoehtoja on mm.
-cipralex, cipramil, seroxat, remeron, aurorix, cymbalta, efexor, ixel, zoloft jne. (masennuslääkkeitä)
-seroquel, risperdal, peratsin (neurolepteja)

Kiitos :hug: mä haluan jotain ahdistukseen ja ehkä tai no ,joo,on mulla pakkoajatukset eli huolissaan lapsista aina,pitäis aina jonnekin mennä ette huoli olisi niin iso kun olen yksin kotona :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja xx:
Alkuperäinen kirjoittaja plaaaa:
mä unettomuuteen/ahdistukseen tenox 20mg ja auttoi tosi hyvin..

minkäläinen lääke se on onko se siis sama kuin opamox vai niin kuin tavalliset masennuslääket,eli voiko niistä tulla riippuvuus? :hug:

Se on uni- ja rauhoittavalääke eli bentso kuten opamoxikin eli riippuvuusriski on sekä toleranssin nousu riski. EI ole masennuslääke.

harmi :( on ne lääket ihan hyviä,mutta haluan jotain sellaista mistä ei tuu riipuvutta :hug:

Yhteistyössä