saaaatana!!!!!

Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:
Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:
Alkuperäinen kirjoittaja Aamukatse:
Alkuperäinen kirjoittaja finttu:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ei kait ne lääkkeetkään ihan noin vaan itsekseen auta ilman, että tarttee itse tehdä itselleen mitään. Sen kun vaan nappaat pillerin purkista, ni elämä hymyilee jälleen. Oishan se kauheen helppoa, mut luulenpa, että se vaatii itseltäkin vähän.

Ota hyvä nainen ittees niskasta kiinni ja lopeta se jatkuva valitus asioista ja loputon joka asian pelkääminen, eihän ne lääkkeet sun ajatuksille mitään voi.

Kyllä ne lääkkeet muuten niille ajatuksille jotain voi. Ja on semmosiakin pillereitä, että vaikka joku löis pullolla päähän, ni ei ota aivoon, ei.
Mutta onko niitä avohoidossa, sitä en tiedä.
minkäläiset lääket ne on sitten? :D
Älä nyt tuommoisia rupea käyttämään
:o
miks ei? :( Kun mä otan esim.2 opamoxia,mulla melkein koko päviä on niin ihana,kun uus ihminen olen :D :ashamed:
Pamit koukuttaa nopeesti! Älä niitä käytä, jos ei oo ääri pakko! Mulla on ollu 2 kertaa 30 kpl:n resepti Diapameja ja aloin olla aika koukusa, vaikka en käyttäny niitä kun harvoin. Alko van tulla semmoinen tapa, että otti aina vitutukseen ja kun ne loppu, oli vaan päätettävä, ettei enää hae uutta reseptiä.
Ihan oikeesti, ne lääkket ei paranna! Ne vaan auttaa vaikeimman yli ja tukee, että voi hoita itsensä kuntoon.
juu mulla on tai siis oli opamox,kyllä niistä ei tuu mitään muuta kun paha olo jos ei ota niitä :/

Alkuperäinen kirjoittaja samperi:
Sun käytkö sä juttelee missään? psykologilla esim?
Sulla on vaan aika pitkään tainu olla noita ongelmia
Ja sun lääkäri ei taida olla mistään kotosin, onks sulla mahollisuus käydä jonkun toisen vastaanotolla??

mulla on oikeasti nyt kaksi lääkäriä,molemmat ovat siitä mieltä että kyllä mä pärjän kun jaksan kuitenkin hymyillä :kieh: eli noin :/ eli yksytyiselle pitäis mun mennä

Onks sulle tarjottu keskusteluapua?
Ja onks noi lääkärit tyyliin terveyskeskus lääkäreitä vai mielenterveyteeen erikoistuneita tms..?

Sun käytkö sä juttelee missään? psykologilla esim?
Sulla on vaan aika pitkään tainu olla noita ongelmia
Ja sun lääkäri ei taida olla mistään kotosin, onks sulla mahollisuus käydä jonkun toisen vastaanotolla??

mulla on oikeasti nyt kaksi lääkäriä,molemmat ovat siitä mieltä että kyllä mä pärjän kun jaksan kuitenkin hymyillä :kieh: eli noin :/ eli yksytyiselle pitäis mun mennä

Onks sulle tarjottu keskusteluapua?
Ja onks noi lääkärit tyyliin terveyskeskus lääkäreitä vai mielenterveyteeen erikoistuneita tms..?
no yksi on erikoistunut psykoterapeuti,paitsi vain minä puhun sielä :/ ja toinen on joku tavallinen :/ oikeasti en saanut keskusteluapua,kun vain minä puhun,ja lääkäri vaan vasta aha,ok,juu,kyllä,kyllä,ymmärrän :/

Terapiaankin pitäisi sitoutua.Eli käynneille mennään,eikä peruta kovin pienestä syystä.Lääkkeet voi olla hyvänä apuna siinä rinnalla.Hankala uskoa,että mikään lääke auttaa ilman kunnon terapiaa siinä samalla.

Yhteistyössä