hei
päättämällä, että jokainen ihminen saa sellaisen kuolemanjälkeisen elämän kuin haluaa. Näin päätettyäni, olen ollut asiasta vapaa.
ps. itse haluan ikiuneen
ps. itse haluan ikiuneen
ikiuneen?????Alkuperäinen kirjoittaja hei:päättämällä, että jokainen ihminen saa sellaisen kuolemanjälkeisen elämän kuin haluaa. Näin päätettyäni, olen ollut asiasta vapaa.
ps. itse haluan ikiuneen
Juu, ja tuo ikäkriisihän tulee toki kolmenkympin jälkeenkin.. esim. nelissäkymmenissä. Ja samoja asioita kelaillaan silloinkin, eli just elämän rajallisuutta ja sitä kuinka pian tää aika menee..Alkuperäinen kirjoittaja keiju:Sulla on selkeesti kolmekympin kriisi, itsellä sama päällä tosi voimakkaana, kuoleman lopullisuus, menettämisen pelko, elämän tarkoituksen pohdinta, oman itsen ja elämän rajallisuus jne. Välillä täysin lohduton tunne...
Tutut ovat sanoneet, että ikäkriisiä se on ja ohi se menee - sitä odotellessa
No mä haluan sen elämän, mitä Raamattu meille lupailee. Eli saan nähdä jo menettämäni rakkaat läheiset sekä tietysti kaikkivaltiaan Jumalan. Aika lohdullinen ajatus, kieltämättä.Alkuperäinen kirjoittaja kuolematon:ikiuneen?????Alkuperäinen kirjoittaja hei:päättämällä, että jokainen ihminen saa sellaisen kuolemanjälkeisen elämän kuin haluaa. Näin päätettyäni, olen ollut asiasta vapaa.
ps. itse haluan ikiuneen
No juuri noinhan se menee. Yhtä helppoa ja luonnollista kuin syntymä.Alkuperäinen kirjoittaja nih:No mitä tuota murehtimaan. Et sinä sitten kuolleena sure ettet tule tänne ikinä ym.. Sä vaan kuolet. Siinä se.
No ei toki, kun murehtii nyt. Siitä oli kyse.Alkuperäinen kirjoittaja nih:No mitä tuota murehtimaan. Et sinä sitten kuolleena sure ettet tule tänne ikinä ym..
Ihminen pelkäisi varmasti muuten syntymäänsäkin, jos vain silloin ymmärtäisi.Alkuperäinen kirjoittaja Sabira:No juuri noinhan se menee. Yhtä helppoa ja luonnollista kuin syntymä.Alkuperäinen kirjoittaja nih:No mitä tuota murehtimaan. Et sinä sitten kuolleena sure ettet tule tänne ikinä ym.. Sä vaan kuolet. Siinä se.
...rauhallinen...ja onnellinen olo ettei tällä palstalla tartte olla ikuisesti
Kyllä se kuitenkin melkoisesti vituttaa jos on koko elämänsä luullut pääsevänsä taivaaseen ja kuoltuaan huomaa, ettei kuoleman jälkeen olekaan yhtään mitään.Alkuperäinen kirjoittaja nih:No mitä tuota murehtimaan. Et sinä sitten kuolleena sure ettet tule tänne ikinä ym.. Sä vaan kuolet. Siinä se.
kuoltuas sua vituttaa? Tuskin..Alkuperäinen kirjoittaja kuolevainen:Kyllä se kuitenkin melkoisesti vituttaa jos on koko elämänsä luullut pääsevänsä taivaaseen ja kuoltuaan huomaa, ettei kuoleman jälkeen olekaan yhtään mitään.Alkuperäinen kirjoittaja nih:No mitä tuota murehtimaan. Et sinä sitten kuolleena sure ettet tule tänne ikinä ym.. Sä vaan kuolet. Siinä se.
Tunnen useita vanhuksia eikä tuo päde kaikkien kohdalla. Toki jotkut on valmiita kuolemaan, muttei kaikki. Jotkut kiistävät koko ajatuksen, pakenevat sitä, eivät halua kertoa millaiset hautajaiset haluavat jne. Elämänhalu voi olla vanhallakin ihmisellä hyvin vahva.Tuo on tavallista. Noita pelkokausia tulee vaihtelevasti elämän aikana kun alkaa miettimään kuolemaa. Luulen, että jos ja kun on todella vanha, on hyväksynyt asian, eikä pelkää enää.