H
hei
Vieras
päättämällä, että jokainen ihminen saa sellaisen kuolemanjälkeisen elämän kuin haluaa. Näin päätettyäni, olen ollut asiasta vapaa.
ps. itse haluan ikiuneen
ps. itse haluan ikiuneen
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja hei:päättämällä, että jokainen ihminen saa sellaisen kuolemanjälkeisen elämän kuin haluaa. Näin päätettyäni, olen ollut asiasta vapaa.
ps. itse haluan ikiuneen
Alkuperäinen kirjoittaja keiju:Sulla on selkeesti kolmekympin kriisi, itsellä sama päällä tosi voimakkaana, kuoleman lopullisuus, menettämisen pelko, elämän tarkoituksen pohdinta, oman itsen ja elämän rajallisuus jne. Välillä täysin lohduton tunne...
Tutut ovat sanoneet, että ikäkriisiä se on ja ohi se menee - sitä odotellessa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja kuolematon:Alkuperäinen kirjoittaja hei:päättämällä, että jokainen ihminen saa sellaisen kuolemanjälkeisen elämän kuin haluaa. Näin päätettyäni, olen ollut asiasta vapaa.
ps. itse haluan ikiuneen
ikiuneen?????
Alkuperäinen kirjoittaja nih:No mitä tuota murehtimaan. Et sinä sitten kuolleena sure ettet tule tänne ikinä ym.. Sä vaan kuolet. Siinä se.
Alkuperäinen kirjoittaja nih:No mitä tuota murehtimaan. Et sinä sitten kuolleena sure ettet tule tänne ikinä ym..
Alkuperäinen kirjoittaja Sabira:Alkuperäinen kirjoittaja nih:No mitä tuota murehtimaan. Et sinä sitten kuolleena sure ettet tule tänne ikinä ym.. Sä vaan kuolet. Siinä se.
No juuri noinhan se menee. Yhtä helppoa ja luonnollista kuin syntymä.
...rauhallinen...ja onnellinen olo ettei tällä palstalla tartte olla ikuisesti
Alkuperäinen kirjoittaja nih:No mitä tuota murehtimaan. Et sinä sitten kuolleena sure ettet tule tänne ikinä ym.. Sä vaan kuolet. Siinä se.
Alkuperäinen kirjoittaja kuolevainen:Alkuperäinen kirjoittaja nih:No mitä tuota murehtimaan. Et sinä sitten kuolleena sure ettet tule tänne ikinä ym.. Sä vaan kuolet. Siinä se.
Kyllä se kuitenkin melkoisesti vituttaa jos on koko elämänsä luullut pääsevänsä taivaaseen ja kuoltuaan huomaa, ettei kuoleman jälkeen olekaan yhtään mitään.
Tuo on tavallista. Noita pelkokausia tulee vaihtelevasti elämän aikana kun alkaa miettimään kuolemaa. Luulen, että jos ja kun on todella vanha, on hyväksynyt asian, eikä pelkää enää.