S
"santtu"
Vieras
tarkoitan kaikenmaailman tavaraa, lainaa, velkaa jne. Haluaisin myydä kaiken pois ja muuttaa vuokralle, tavalllaan huolettomampaan elämään. Matkustella enemmän, asua lähellä tapahtumia ja menoja. Käydä joskus teatterissa (kesäteatteri kerran kesässä ei vaan riitä), tai jossain.
Enpä tiedä, nyt kun tämän kirjoitin, niin tajuan että ehkä olen sittenkin kaupunkiasuja. Voisin käydä joskus mökillä, mutta pakkoko täällä olisi asua.. rakastan kyllä eläimiä ja niiden pito ei kaupungissa vaan yhtä helppoa..
Enpä tiedä, nyt kun tämän kirjoitin, niin tajuan että ehkä olen sittenkin kaupunkiasuja. Voisin käydä joskus mökillä, mutta pakkoko täällä olisi asua.. rakastan kyllä eläimiä ja niiden pito ei kaupungissa vaan yhtä helppoa..