AHDISTAA tämmöset huutelijat " menkää töihin luuserit.töitä on kaikille " :(

  • Viestiketjun aloittaja "lissu"
  • Ensimmäinen viesti
"lissu"
tajuatteko että ihmisillä erilaisia elämäntilanteita tms koitoksia.
mä menisin kiljuen töihin jos joku ottaisi.opiskelupaikankin saaminen jo haaste..mulla kun on NÄKÖVAMMA HAITTA-ASTEELLA 90%
 
"sarppa"
Ihmettelen myös noita huutelijoita. Olisinkin kaikki aina niin yksinkertaista,kun he ajattelevat.
Mieheni on myös menettänyt työkykynsä,ja nyt joutunut 10kk käymään sossussa,että saa edes jostain rahaa,samalla tappelee vakuutusyhtiön,kelan ja eteran kanssa.
Mies ei tule vielä vuosiin menemään töihin,jos silloinkaan. Halu olisi kyllä kova,mutta minkäs teet,sairaslomalla ei ole loppumis päivää,kukaan ei ota saikulla töihin.
 
"..."
Älä hyvä ihminen näistä ahdistu! Täällä on ihan kipeitä ihmisiä.
Vajaakuntoisten työhönvalmentajana tiedän tasan, että todella haastavaa saada mitään töitä, jos pientäkin rajoitetta! Tosi raakaa on työelämä nykyään. Ja vaikka usein olen sitä mieltä, että kaikenlainen "ennenolikaikkiparemmin" -löpinä on höpöhöpöä, niin työhyvinvoinnin ja -mahdollisuuksien kohdalla tämä kuitenkin valitettavan totta.
 
  • Tykkää
Reactions: Pinki
Älä anna noille huutelijoille sitä iloa, että pahoitat mielesi heidän sanoistaan. He eivät ole onnellisia eivätkä tahdo muidenkaan olevan. He eivät hyväksy omaa heikkouttaan ja siksi muiden heikkoudet ärsyttävät. Ehkä he eivät ole saaneet valittaa vaikeuksistaan tai antaneet itselleen siihen lupaa, jolloin muiden puheet vaikeuksistaan herättävät kiukkua.
Muista, että kenenkään ihmisarvo ei ole työpaikasta kiinni.
 
"lissu"
ei tää herkkua ole kun työkkärit+vammaistuki (20e) ja lapsilisät 2 lapsesta ja elarit 2lapsesta kelelta..ja sitten joku tulee haukkuen huutamaan että mene töihin yhteiskunan luuseeri
 
"Aikuinen"
[QUOTE="...";25131710]Älä hyvä ihminen näistä ahdistu! Täällä on ihan kipeitä ihmisiä.
Vajaakuntoisten työhönvalmentajana tiedän tasan, että todella haastavaa saada mitään töitä, jos pientäkin rajoitetta! Tosi raakaa on työelämä nykyään. Ja vaikka usein olen sitä mieltä, että kaikenlainen "ennenolikaikkiparemmin" -löpinä on höpöhöpöä, niin työhyvinvoinnin ja -mahdollisuuksien kohdalla tämä kuitenkin valitettavan totta.[/QUOTE]

Totta, ja vähän kun tulee ikää, niin töitä ei tahdo löytyä. Pitäisi olla samalla kokenut, mutta nuori..
 
Eihän meillä olisi mitään työttömyys ongelmaa jos kaikille löytyisi töitä tuosta vaan! Mutta ilmeisesti nämä huutelijat ei ole koskaan joutuneet oikeasti sen eteen että töitä ei löydy vaikka olisi valmis nuolemaan aseman vessanlattioita paskalla palkalla.
 

Yhteistyössä