V
vieras
Vieras
Meillä on juuri 6 vuotta täyttänyt todella vilkas ja itsepäinen poika. Hän puuhastelee koko ajan jotakin ja on usein oikein pahanteossakin. Jututkin ovat välillä todella hurjia. Mulla ja miehellä on molemmilla aika lyhyt pinna, joten me hermoillaan pojan kanssa jatkuvasti - siis itsekin vajotaan sinne 6-vuotiaan tasolle
Viime aikoina olen kauhukseni huomannut, että mies on todella tympiintynyt poikaan. Hän ei juurikaan puuhaa pojan kanssa mitään, ei hirveästi edes juttele hänen kanssaan. Tuntuu, että hänellä on joka tilanteessa sellainen ennakkoajatus, että pian poika taas tekee jotakin typerää tai ärsyttävää. Tuntuu, että mies ei tajua, että se poika on tosiaan 6-vuotias lapsi vasta. On paha mieli pojan puolesta ja ihan toivoton olo. On kamalan vaikeaa puhua tästä miehen kanssa (jonkun verran siis oon puhunut) 